Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 25 April 2012

Ini dia pengundi dan rakyat tertua di dunia..

WOW..

Umur dia 159 tahun der.

kah kah kah

Haram aku nak percaya.

Pendedahan ini dalam bentuk video. Jangan nak kata sumber yang dedahkan neh menipu oke. Aku cukup fak dengan mentaliti penyokong spr [sebab kes neh antara bersih dan spr, bukan antara pr dan bn oke] yang tak habis2 nak membela SPR bagai nak rak. 

Kita minta bersihkan daftar pemilih jek pun. Bukan suruh pergi bunuh diri. Itupun kemain liat. Bila bagi bukti apa seme kemain melenting lagi penyokong2 spr kata kita saja nak memperbesarkan isu walhal kita nak TOLONG DIA BERSIHKAN DAFTAR PEMILIH. 

SPR dan penyokong2 SPR patut bersyukur sebab kita orang buat kerja percuma. Kalau SPR yang buat neh berbayar.. orang dah tolong korang dedahkan daftar pemilih yang meragukan pun dah cukup bagus arh tue. Neh tidak komplain dan cakap banyak pula. Bangang.

Lihat bawah neh.


Nampak apa yang aku nampak? Ini bukti printscreen dia oke ; 



Buka laman web SPR sendiri dan check oke ==> http://www.spr.gov.my/

No ic yang dimaksudkan ialah : 530823040010

Harap2 SPR boleh berbuat sesuatu. Minda tue kasi terbuka sikit lah penyokong2 spr. Korang kalau ada otak mesti boleh tafsir betapa pentingnya pembersihan dalam daftar pemilih neh. Kita kalau ada satu sistem yang bersih tak kira lah sapa pun menang kita akan tetap rasa puas ahti. Kalau sistem tak bersih, sapa pun menang akan tetap timbul perasan tak puas ahti.. tolong larh faham. Oke, bai.

Video dan sumber disediakan oleh rakan fb.

Ameno : 159? Ekekeke.. opah semalam dah kalah tue..  

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...