Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 26 Ogos 2011

Sijil kimia itu palsu ka bloggers umno? - Kes liwat II

Kelmarin doktor novandri dan geng2 mereka dok pongpang2 pasal sijil dari jabatan kimia. Lihat bawah neh ;


Dan ini


Dorang hebohkan sijil neh sebab peguambela anwar mempertikaikan kredibliti penganalisis kimia yang mewakili kerajaan dalam kes liwat II neh. Baca bawah ;


Kewibawaan Jabatan Kimia kerajaan dalam mengendalikan analisis DNA dibangkitkan dalam perbicaraan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini ─ dengan pasukan pembela mempertikaikan sama ada ia memenuhi standard antarabangsa.
Pasukan peguam Anwar memberitahu Mahkamah Tinggi bahawa dokumen-dokumen menunjukkan makmal kerajaan itu, yang terletak di Petaling Jaya, belum lagi menerima tauliah American Society of Crime Lab Directors (ASCLD). – Malaysia Insider“.

Then selepas itu mereka pun galak dok hebohkan bahawa jabatan kimia kerajaan memang dah dapat sijil segala bagai dan memenuhi standard. Masalahnya sekarang neh sijil yang dihebahkan itu di katakan palsu beb...

PALSU?

Betul ka palsu? Korang baca sini dan sini  <--[ wajib baca yang no 2 neh ] untuk info lanjut. Blog2 neh bongkarkan penipuan dia. Tapi still tak cukup kukuh. Aku siyes tak reti check macam mana nak tahu ia palsu tapi aku pohon pada sesiapa yang terer teknik2 macam neh please larh bongkarkan penipuan neh, kalau takde blog takpe, aku leh siarkan bagi pihak korang no hal. 

Daripada apa yang aku fahamkan ialah mula2 depa dah salah tarikh then depa republish balik tarikh sijil the latest. So please pada sesiapa yang pakar, tunjukkan kepakaran dan skill korang leh?

Dan andai benar lah sijil neh terbukti palsu, memang keji gila arh perbuatan umno neh dalam nak memenangkan saiful dalam kes neh. Cuba fikir ye kenapa saiful di wakili team kerajaan dalam isu neh? Apa yang special sangat si saiful neh? Punya lah berlambak2 jenayah dan mangsa jenayah, takde sekalipun kerajaan beria2 bela mangsa melainkan mangsa ialah geng2 VVIP. Itupun andai boleh larh geng2 VVIP neh dilabelkan as mangsa. Lue fikirlah sendiri.

Ameno : desperate nya

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...