Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 23 Ogos 2011

Harga kangkung naik disebabkan masalah global!

Video wajib tonton. Kalau korang tak tonton macam mana korang nak faham masalah neh betul2? Sebab tue lah wajib tonton untuk faham

Apa

Bagaimana

Macam mana

Mengapa

Kenaikan harga kangkung di malaysia neh boleh dikaitkan dengan fenomena global?


Tonton sampai habis dan fahamkan. Benda neh lah kerajaan tak faham2. Dan dalam masa yang sama dok pongpang cakap rakyat tak faham2. Padahal yang tak faham sekarang kerajaan. Bukan nya kita rakyat. Susah betul bercakap dengan kerajaan yang pentingkan diri sendiri. Bila larh dorang boleh berambos sebagai kerajaan. Dah menyampah rasanya aku..

kah kah kah 

Ameno : Harga air kosong pun masalah fenomena global.. Muahahah..

Share this

0 Comment to " Harga kangkung naik disebabkan masalah global! "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...