Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 22 Ogos 2011

Saiful boleh lari tapi napa dia tak lari?

Hah amek kau! Aku membaca hujah2 anwar ibrahim di mahkamah memang sama apa yang ada dalam kepala hotak aku. Seseorang yang diliwat secara paksa sudah tentu akan cuba melarikan diri. Ada telefon boleh minta tolong. Cedera tidak. Lari tidak.Alih2 menuduh dsai meliwat dia? Waklue!!!!

Bagi aku ini menjatuhkan maruah kaum lelaki. Betapa saiful tue dah takde harga diri. Pandang kot ceruk mana pun aku tak boleh terima hujah2 seperti neh ;

1. Saya tahu anwar nak meliwat saya pada hari kejadian <-- dia tahu bhai.

2. Saya nak hantar dokumen kepada anwar ibrahim apabila diminta <-- Ada bukti rekod anwar ibrahim telefon dia sebelum dia datang ke appartment tersebut?

3. Saya tukar kepada tuala apabila disuruh <-- Dia rela tukar beb. Ingatkan anwar yang londehkan seluar.

4. Lepas diliwat saya sempat makan karipap dan minum air kopi <-- Ini ialah **** ! Gila kan? Mana ada orang yang diliwat secara paksa boleh ada selera makan KARIPAP!

5. Seluar dalam lembab saya di ambil dari rumah ex tunang as bukti diliwat <-- Ba** betul! Seluar dalam senndiri pun kat rumah ex. Lue buat apa kat sana sampai tertinggal seluar dalam woittt?

6. KY JELLY milik anwar ibrahim ada dalam simpanan saya  <-- KAH KAH KAH.. sakit perut aku. Ada tak dna anwar kat ky jelly simpanan ko tue? Bukan kat botol dia. Tapi kat corong hujung tiup tue. Cuba bayangkan aksi orang guna kyjelly.. dia akan pegang macam mana? So kalau padan dengan cap jari anwar cara pegang tue sah lah ia milik dsai. Kalau tak? Lue fikirlah sendiri. Pendakwaan takde bukti tue. Sebab tue dia tak kemukakan ia as fakta kes.

Sekarang neh satu malaysia tahu neh kes fitnah. Pompuan pun sanggup mati dari dirogol.  Pompuan lagi lemah dari ko weh saiful. Ingat kisah sorang remaja sanggup lari accident kereta dari kena rogol. Kes awal tahun lepas. Itu keazaman. Ko? Usah kata nak lari.. siap salin baju lagi. Itupun jalan citer ko tak logik. Kalau tanya ko sapa yang sediakan karipap dan air kopi tue, ko nak jawab apa? Ia berada disitu tak sebelum ko kena liwat? Banyak benda aku nak soal ko depan2 saiful. Tapi kang silap2 anwar ibrahim upah aku jadi peguam dia pula. Menangis karpal singh karang.

kah kah kah

Apa yang pasti saiful enough is enough. Ada jalan untuk ko berubah. Jangan takut. Sapa yang ugut ko? Ko cakap je dengan kita orang. Ko ada masa untuk tamatkan seme neh saiful. Berubahlah sebelum Allah swt pula yang soal ko depan2. 

Sumber baca sini

Ameno : Pondan pun benci saiful

Share this

0 Comment to " Saiful boleh lari tapi napa dia tak lari? "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...