Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 14 Julai 2011

Lagi bukti bergambar keganasan polis terhadap orang awam.


Lokasi kejadian : jalan tun perak

waktu : jam 5 petang.

tarikh : bersih = 9 julai.

Gambar dirakam oleh orang yang memerhatikan aksi tersebut pada hari tersebut.

Menurut maklumat yang tersebar di beberapa blog dikatakan bahawa pakcik neh hanya melalui jalan tersebut sebelum tiba2 dihalang dan dihadang daripada meneruskan perjalanan. Dalam mempertahankan diri yang tiba2 kena serang, pakcik tersebut jatuh tersungkur dan akhirnya ditahan kerana terlibat dalam perhimpunan bersih.

Polis yang kat belakang tue marah semacam je. Tah pape. Orang nak lalu je pun [andai citer neh benar lah kan] takan itupun nak marah2. Lagipun aku peliklah dengan cara polis handle isu neh. Menipu tak sudah2. Kita antara saksi yang berada di lokasi kejadian cukup tahu apa yang polis buat kepada kita dan kita sikitpun tidak menggunakan kekerasan kepada mana2 pihak tetapi malangnya pihak polis dan kerajaan tak henti2 mengatakan bahawa apa yang mereka buat ialah wajar. Tang mana wajar nya kalau dah ko cakap ko MELAYU nak tolong orang MELAYU.. tapi rupanya bantai ORANG MELAYU..

Cukuplah. Isu perkauman dah takde tempat di malaysia. Kini bukan nak isu pasal 1melayu segala bagai. Pergi lah mampos. Kini motif untuk 1malaysia bersatu jatuhkan rejim zalim dan membina semula negara neh setelah apa yang bn dan umno hancurkan. Cincin aje 75juta. Heh.

Ameno : Aku keliru dengan tugas polis yang sebenarnya.

Share this

0 Comment to " Lagi bukti bergambar keganasan polis terhadap orang awam. "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...