Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 16 Julai 2011

Air kuning untuk najib di london.


Ini ialah gambar air kuning. Air neh macam air oren je. Tapi dalam gambar memang lah dia nampak kuning. Kalau tak dalam gambar pun memang dia kuning kekuningan walaupun nama dia air oren. Baru aku terfikir hal tue.

Nak tahu apa kaitan air kuning neh dengan najib? Malam tadi dikatakan berlangsung satu jamuan rakyat najib bersama rakyat malaysia di london. Dan air kuning neh ialah antara hidangan pada malam tersebut. Neh berupakan satu perli ataupun kebetulan? Tapi menurut blog ini, walaupun mereka hadiri jamuan makan malam tersebut tidak bererti mereka sokong najib. Owhh.. rupanya nak marah free je yer?

kah kah kah

Tapi apa pun selepas neh najib akan demam kuning. Demam kuning neh bukan macam demam bayi. Demam kuning ialah demam yang mana tak boleh lihat warna kuning. Kuning di mana2 sahaja untuk perli najib selepas neh. 

kah kah kah

Nota : Ingat misi kita pada hari raya neh. Baju kuning kita semua. Sebarkan neh di blog dan twitter masing2.

Ameno : Najib takan pakai baju kuning lagi kot..

Share this

0 Comment to " Air kuning untuk najib di london. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...