Isnin, 29 Oktober 2018

Latheefa Mengutuk Perangai #TeamReformasi20Tahun Kaw-Kaw.

LATHEFA KOYA | Teliti baik-baik;
 

Mula-mula sekali pemilihan 2 orang kena tangkap pasal rasuah oleh pihak MACC - dan ini tangkapan yang dibuat bukan atas fitnah kosong semata-mata ala budak kecik tetapi secara serius ditangkap oleh pegawai-pegawai MACC dan dirakamkan - adalah 2 orang yang rapat dengan gang budak kecik. Wang yang terlibat ialah RM20 ribu.


2. Kemudian keluar pulak video - calon ketua AMK geng budak kecik dalam video - dilihat membantu tekan pengundi - siap diberi amaran.

3. Kemudian keluar pulak video - Calon ketua wanita geng budak kecik dalam video - terang-terang sedang beri habuan dan siap menukar kertas 'cai'.

4. Kemudian tersiar cerita - kupon makanan yang disediakan gang budak kecik lagi - semasa pemilihan di cabang.

5. Kemudian - tersebar luas rakaman video yang merakamkan pengundi-pengundi yang tidak dikenalpasti yang hadir untuk mengundi - dibawa dalam van - memakai lencana William Leong (jelas gang budak kecik). Aduan dan laporan polis telah dibuat.

6. Juga keluar video 7 orang pengundi (bukan anggota) yang juga cuba menggunakan ID anggota secara palsu - dilapor dan ditangkap polis.

7. Beberapa orang tentera juga turut telah dicam yang datang ke cabang siap sedia dengan borang 11 yang telah pun diisi dengan tulisan yang sama (borang undi ragu).

8. Terdapat juga aduan rasmi dan berita berkenaan peningkatan anggota secara mendadak dicabang Julau, Sarawak. Siapakah mereka ini.

9. 3 hari lalu lagi calon Naib Presiden gang budak dilapor polis kerana sekali lagi didakwa memberi rasuah - tetapi jawapan yang diperangkap.

10. Dan akhir sekali semalam parti dikejutkan dengan berita satu alat jammer dijumpai di balai pemilihan - yang disangsi sebagai alat untuk sabotaj pemilihan di Kuala Selangor - angkara siapa ini?

Jadi masih nak melaung-laungkan REFORMASI 20 tahun! - 29 Oktober 2018.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...