Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 24 Mei 2011

TV3 kantoi menipu!!!



Panassss!!! Panass.. hehehe kesian tv3 dalam slot buletin utama. Terbukti korang tue goblok + haprak = putar alam. Meh aku terangkan satu persatu kisah neh.

1. Semalam tv3 kecoh cakap kita bazirkan elektrik. Dan kerajaan sudah tiada daya untuk tanggung subsidi di atas keborosan sikap kita.

2. Klipnya korang leh tengok di atas.

3. Then rakan admin kbsb upload video neh di laman web kbsb.

4. Hasilnya lelaki yang di wawancara seperti dalam klip di atas tampil membuat pengakuan bahawa tv3 edit komen dia. Wat? Maknanya tv3 amek separuh2 yang menampakkan kononnya rakyat neh gila babi punya boros lah yerk? Komen lelaki tersebut di bawah ini ;



5. Maknanya kat sini lelaki itu pun bukanlah mengutuk2 rakyat sebagai boros. Baca betul2 ayat dia kat atas. Dia cakap dia highlightkan penggunaan elektrik yang boros di sektor industri bukan domestik [rakyat/perumahan]. Dan dia cakap kebanyakkan rakyat biasa guna kurang dari 400kilowatt. Apa yang dia tekankan lagi ialah kita kurang alert mengenai alatan2 yang boleh membantu menjimatkan penggunaan tenaga. Macam yang kita tahu kan ada beberapa "alat" yang boleh dipasang untuk menjimatkan pengaliran tenaga di dalam rumah kita. Ramai di antara kita tak sedar kebaikan alat tue termasuklah aku walhal aku tahu benda tue bagus. 

Tapi biasalah tv3 cuma paparkan sedikit2 dan aku pun tak pepasal angin kat dia neh. Rasa nak pijak2 muka dia neh semalam masa tonton berita tue beb. Siyes. Tapi setelah membaca penjelasan dia dan memikirkan tv3 tue ialah agent pemanipulasi yang memang taktahu malu dan takutkan Allah swt.. aku rasa cam bersalah pula. Ini dia mampu memberikan penjelasan. Macam mana pula dengan beberapa ramai yang dah dimanipulasikan komen2 mereka di tv3 dan kita taktahu kebenaran samada mereka benar2 bagi komen macam tue ataupun tv3 dok spin sana sini?

Hish tv3.. korang sanggup guna jalan macam neh untuk 'halalkan' matlamat kerajaan naikkan minyak. Baik direct dan jujur je lah bila nak naikkan minyak. Bila dah kantoi mcm neh sapa yang malu? Tv3 juga yang malu.. 

kah kah kah
Kali ini tv3 telah dikantoikan straighhhht to their faces.. 

kah kah kah.. padan muka lue!!!

Ini ialah link pengakuan lelaki yang muncul dalam video itu sendiri. Saksilah kebenaran di depan mata anda. 

Ameno : KBSB = citer benar. tv3 = citer fitnah.

Share this

0 Comment to " TV3 kantoi menipu!!! "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...