Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 24 Mei 2011

Kerajaan ambil alih Bernama TV..

Kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah

Satu lagi projek bodoh piang yang dibuat oleh kerajaan bodoh piang. Lue amek alih bernama lue ada duit yerk? Aku fikir lue dah benkerap. Kalau tak apasal lue canang satu dunia yang subsidi membebankan lue. Jap2, lue amek alih bernama lue guna duit sapa bhai? Duit rakyat ka? Tapi berita2 dalam tue mesti berita2 pro lue aje kan? Lue aje lah betul sampai mampos. Rakyat ajelah salah sampai mampos. Tapi sampai mampos je lah. Bila hidup balik kat akhirat lue kena lah bhai. Heh. Baca bawah ;


Mulai 1 jun kerajaan ada duit nak menghasut bernama tv menukar kepada penipu tv. RTM pun tak terjaga. Neh tambah lagi duit beli kejadah yang bukan2. Patutlah dia hapuskan subsidi. Heheheh.. jap2 aku nak suarakan pemikiran aku ;

1. kerajaan takde duit untuk tampung subsidi rakyat. So 1 jun segala bagai subsidi mansuh.

2. kerajaan ada duit untuk beli bernama tv.. yahooo..! So 1 jun segala bagai bernama tv akan ditukar menjadi penipu tv.. yahooo...

kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah

Kalau kerajaan neh jenis telus takpelah gak dia nak amek alih itu ini. Tapi bila memikirkan kerajaan bodoh piang hanya mampu mencipta penipuan melalui berita2 siaran mereka maka tak berbaloi lah dorang amek alih bernama tv. Kang silap2 hari bulan kang kita dengar kerugiaan bernama tv plak. Arhh sudah kena bailout macam MAS. Arhh sudah bernama bagi berita percuma.. jadi kerajaan rugi.. kerana kerugian bernama tv maka kerajaan kena naikkan itu ini..

kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah

Teori aku akan menjadi realiti aku rasa.. tungggguuuu lah wehh.. mamposlah kita kelak kalau bn masih pegang negara..

Ameno : no money subsidi2, have money joli2.

Share this

0 Comment to " Kerajaan ambil alih Bernama TV.. "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...