Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 16 Mei 2011

Tol Cheras - Petaling Jaya [Metramac] dimahsuhkan malam ini!




WOW... 

WOW...

WOW....

Bagus. Ini satu perkembangan yang baik. Sepatutnya tol neh dah lama dimahsuhkan. Sebab aku duduk sini. So adalah sedikit sebanyak yang aku tahu. Konsesi neh sepatutnya dah tamat zaman berzaman. Tak silap aku tahun 1995. Kalau salah tolong betulkan ya. Tapi ketika itu kerajaan berikan alasan. Maaf. Tak dapat aku ingat sebab time tue aku kanak2 ribena. Bila dah dewasa neh baru faham perkara2 pasal neh.

Memandangkan tol tersebut dah dihapuskan aku inginlah mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada ;

1. Pemimpin2 tertinggi Pakatan rakyat terutamanya nik aziz, ustaz azizan, khalid ibrahim, anwar ibrahim dan lim guan eng. Disebabkan mereka bersungguh2 buat kerja barulah kerajaan umno menjadi semakin alert dengan keluhan2 rakyat. Amin.

2. Kerajaan. Disebabkan korang merasa takut kepada kemaraan rakyat especially bila korang dah mula memberikan bunga2 kenaikan harga minyak ron 95 maka korang mula lah pasang umpan untuk mengurangkan stress rakyat.

Memang pemahsuhan tol neh tak dapat memuaskan semua rakyat malaysia tetapi masih ada yang rasa seronok. Kita tumpang seronok untuk mereka yang seronok. Dan semoga pakatan rakyat menjadi semakin kuat di malaysia. Disebabkan kita ada pembangkang yang kuat, suara kita akan dipedulikan oleh kerajaan.

Ameno : Bila nak mahsuhkan subsidi ipp kepada kroni pula?

Share this

0 Comment to " Tol Cheras - Petaling Jaya [Metramac] dimahsuhkan malam ini! "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...