Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 16 Mei 2011

Anwar akan di masukkan penjara by hook or by crook!


Bacaan keputusan oleh hakim mahkamah tinggi Mohammad Zabidin berhubung dalam kes liwat karut lagi mengarut neh bukanlah sesuatu yang memeranjatkan. Tak silap aku hakim neh baru2 mendapat satu penghargaan dari kerajaan. Bersama2 hakim neh, gani patail pun turut dapat penghargaan juga. Kalau bukan hakim neh tolong betul kan yer. Tapi gani patail tue memang aku sure habis. Sebab dengar nama dia disebut. Manakala hakim tue aku cuma ternampak iras2 muka dia je kat dalam majlis anugerah pingat darjah apa tah. Aku taktahu. Neh hakim2 punya anugerah.

Keputusan hakim neh untuk meneruskan kes dengan mengarahkan dsai membela diri memang mengarut. Sengaja nak menyusahkan dsai. Kalau dsai gagal membela diri menurut persepsi juri dan hakim maka dsai akan straight masuk ke penjara semula sedangkan kes neh macam aku katakan tadi ia adalah kes yang karut lagi mengarut.

Mana ada bukti kegiatan liwat tue berlaku. 1malaysia pun tahu ini adalah perbuatan dendam peribadi umno kepada pkr khususnya anwar ibrahim sebab terlibat semula dalam politik. Sudahlah berpolitik, menentang kerajaan pula tue. Sudahlah menentang kerajaan, berhasrat merampaskan putrajaya pula tue. Sampai 5 negeri tumbang di tangan pembangkang. Kalau membiarkan dsai bernafas aman dengan bebas, kemungkinan besar bn akan hilang kuasa.

Dah lah kes neh berjalan tanpa fakta dan asas yang kukuh.  BN tahu sangat yang rakyat sedar sangat bahawa kes liwat neh mengarut tapi sengaja diteruskan sebab nak uji berapa ramai rakyat yang sanggup ke jalanraya untuk membawa budaya reformasi tahun 1998. Di samping itu BN menaikkan lagi harga2 barang di malaysia supaya rakyat pening memikirkan kesempitan hidup di malaysia supaya tiada sesiapa yang mampu memikirkan kes dsai. Ini semua strategi mereka. Ini semua agenda mereka.

Kalau ko takde duit + perlu berjuang untuk bebaskan diri dari kezaliman pemerintah , apa yang ko akan buat? Sudah tentu nak taknak ko kena usaha cari duit. Betul tak? Untuk tolong pemimpin2 yang teraniaya pun ko takde masa. Sebab ko terpaksa bantu diri ko terlebih dahulu. Inilah yang dilakukan oleh badigol nasional.

Dihamburkan segala bagai kesusahan dan keperitan hidup kat kita. Supaya kita tak mampu memberontak untuk melawan kerajaan. Mana ada orang miskin susah gila bagai nak pergi demo situ sana sini? Mana ada bhai. Nak berdemo pun guna duit gak. Nak memberontak pun perlukan kos kesana kemari. Sebab itu bn menekan kita. Mereka tekan kita dari segenap aspek. Sebab mereka tahu dengan menekan periuk nasi kita mampu menyekat kita daripada memberontak.

Then secara mudah dorang leh sumbatkan dsai dalam penjara. Dorang fikir bila dsai masuk penjara kita akan hilang harapan. Dan dorang akan mampu pertahankan kuasa dorang sampai ke hari kemamposan dorang.Tapi dorang silap. Rakyat malaysia memang takan turun ke jalanraya dalam masa terdekat neh.Atas banyak2 sebab tertentu. Kesusahan hidup, kos hidup yang makin naik, masalah penganguran, dan macam2 masalah lain2. Tapi suka di ingatkan, pada hari dsai masuk penjara, ialah hari di mana bn akan hilang kuasa. Terus. 

Berapa banyak doa orang yang dizalimi akan dimakbulkan Allah swt pada hari itu? Fikir lah. Kita tak memberontak di atas kesusahan dsai. Kita memberontak sebab kita susah. Kita memberontak sebab dsai mahu keluarkan kita dari kesusahan tetapi badigol nasional menyekat usaha dsai. Sebab itu, kita adalah pihak yang dizalimi. Melawan kerajaan kita memang tak mampu. Tetapi kerajaan yang melawan Allah swt tidak akan kekal di dunia. Ingat tue.

Fakta2 menarik mengenai liwat boleh masuk ke sini kami benci saiful bukhari dengan merujuk beberapa nota dan disccussion lama yang memang disediakan khusus oleh admins kbsb bagi tujuan perbincangan dan kajian bagi mereka yang mempercayai bahawa kes liwat neh benar2 berlaku.

Ameno : Lue tangkap dsai, rakyat ttp benci lue. Tanpa pilihanraya lue akan jatuh. Lue berani cabar, lue berani lah terima akibatnya.

Untuk mereka yang mahukan hadiah rm30k boleh cuba larian marathon disini 
Peraduan dari sunslik menawarkan hadiah rm35k. Gadis boleh cuba ini 

Share this

0 Comment to " Anwar akan di masukkan penjara by hook or by crook! "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...