Rabu, 16 September 2015

TMI Kantoi - Nik Abduh Menuju Kota Bharu Kini.

Nasib baik. Tak sia2 kita semua relax dulu.

First episode.

Laporan TMI ;

Versi Sinar Harian ;


Sebaran Nik Abduh ;


Laporan Sinar boleh diterima lagi. Diumumkan tiba ke lokasi perhimpunan. Tetapi laporan TMI sangat mislead dan mencetuskan ruang fitnah. 

Point TMI ;

- Nik Abduh tiba ke perhimpunan.

- Penganjur mengucapkan terima kasih.

Bukan kah itu membayangkan yang wartawan TMI sedang melaporkan Nik Abduh hadir ke lokasi (macam ternampak dek mata si wartawan)?

Lainla kalau dia lapor, penganjur mengucapkan terima kasih kepada Nik Abduh sebab hadir ke MERAH. Nik Abduh sibuk dengan colour HIJAU la. Aku ragu2 dah tadi tak mungkin dia nak p MERAH. KUNING pun dia tak layan. Ini kan pula MERAH.

Apa2 pun ini pemerhatian aku. Jangan2 si penganjur dah kena main dengan sebaran di laman sosial. Puak2 UMNO gak permainkan si penganjur tue. Depa p sebar gambar lama konon Nik Abduh hadir ke MERAH. Penganjur plak p percaya lalu ucap terima kasih terang2 ikut loud speaker. Alih2 kena troll dengan puak2 sendiri. Kantoi bodoh je. Jilake. Dengan wartawan2 kena main. Dah upgrade setapak dah geng2 BN punya troll neh. Belajar dari pembangkang la kot.

KAH KAH KAH

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...