Jumaat, 18 September 2015

PDRM Kantoikan Penganjur MERAH Kaw2.

Bab satu. Noh Omar. 

Kalau dah bodoh tue diam saja la. Kalau ko tak bercakap takde sesiapa beranggapan kau dah mampus.


Jawapan untuk Noh Omar senang je ;

 
Ini kenyataan penganjur perhimpunan itu sendiri. Kau baca tak apa yang berita neh lapor Noh Omar? Penganjur akui secara langsung bahawa geng2 MERAH memang berada di lokasi. Baghal kau neh. Buat statement bincang la dulu.

Bab dua. Jamal Yunus.


Ini satu malaon yang tanpa segan silu menunjukkan kebahlolan dia di hadapan orang. 

Pada awalnya - Dia salahkan pembangkang. Punca kemarahan yang tidak dapat dibendung2 dek kenyataan2 PR tentang kaum melayu.

Kemudiannya - Geng2 PKR = Otai Reformasi plak salah. MERAH terprovoke dengan edaran risalah. 

Last - Peniaga PS salah sebab tak meniaga. Dorang nak membeli pun tak boleh. Dan tuntutan mereka. Separuh dari tapak perlu diberi kepada kaum melayu.

WHAT THE FUCK.

Bak kata seorang pengomen di facebook. Meroyan dulu, alasan nanti fikir kemudian.

Bab tiga. PDRM kantoikan penganjur dan propa MERAH.


Takde sebab PDRM nak menipu dalam jumlah angka perhimpunan yang menyokong PM Malaysia, Najib Razak.

Lainla kalau isu pembangkang. 

Memang ada banyak sebab untuk membendung persepsi. Dalam himpunan pro kerajaan yang mana PDRM pun anggap diri mereka sebahagian dari 'KERAJAAN NAJIB' maka dorang takan buat apa yang dibuat terhadap puak2 pembangkang.

Ingat kes video MERAH dok hasut untuk langgar BB? Takde tindakan.

Budak2 MERAH langgar larangan polis di area BB dua kali. - Takde tindakan.

Viral video perguna gelandangan. - Takde tindakan.

Fitnah oleh page2 BN dalam isu himpunan MERAH dengan mengaitkan pembangkang. - Takde tindakan.

Makcik Mikin dan Pakcik Merah slumber jek kutuk dan hina org  - Takde tindakan.

Kat sini kita tau stand polis kau kat mana. Yang langgar PS pun ramai. Yang kena tangkap pun dua. Tah didakwa atau tidak, itu aku tatau.

Yang pasti melihatkan kepada pendirian polis kau, takan dia nak bagi anggaran palsu tentang kehadiran peserta himpunan MERAH?

Pada awalnya polis kata 35,000. Kemudiannya angka tersebut di revise. Alasan PDRM. Mereka terlupa nak amek kira peserta2 yang berada di luar Merbuk. Lantak ko la PDRM.

Hihi.

Yang pasti PDRM kata 50,000 yang hadir.

Bukan 100,000.
Bukan 200,000.
Bukan juga 300,000.

So hentikan la propa korang. Terang2 PDRM dah kantoikan. Nak perbesar2kan angka pa dia lagi. Mampu ka nak tanggung elaun / upah sorang2 tue kalau dah ramai sampai 200k - 300k?

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...