Sabtu, 29 November 2014

Setiap Butir Beras Yang Kita Makan Adalah Kerana UMNO - Doktor Mohd Nawal Ariffin.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Oke. Aku tunggu. 

Aku tunggu malaon2 UMNO hantar beras tiap2 bulan kat rumah aku lepas neh. 

Tak payah susah payah kerja untuk beli beras supaya boleh masak nasi untuk dimakan. Aku tunggu tau. Nak tengok bila di mana bagaimana dan macam mana bentuk rupa beras yang UMNO nak hantar kat rumah aku lepas neh. Jangan hantar lewat2. Dan jangan hantar sikit2. Mesti dalam kuantiti yang mencukupi. Dan jangan hantar beras hancur2. Bagi la aku beras sepertimana manusia2 normal yang lain makan jangan hantar beras tangkap muat aje tau. Dan pastikan beras2 yang dihantar itu dibeli guna duit UMNO tanpa mengusik atau menyentuh barang sesen pun duit pembayar cukai.

Aku nak tengok. Tang mana setiap satu butir beras yang aku makan selama neh ialah hasil jasa dari UMNO. Dari aku lahir sampai la sekarang. Tak pernah nampak UMNO hantar beras kat rumah pun. Yang aku tahu mak aku kerja siang malam cari rezeki beli beras ada la. Bukan percuma. Dia beli guna kudrat dia sendiri lagi la ada.

Sila jelaskan secara terperinci pasal apa setiap butir beras yang aku makan adalah kerana UMNO? Kalau sungguh2 dapat dibuktikan, automatik aku berhenti makan beras. Tau? Berhenti makan beras. 

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...