Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 8 Januari 2013

Peserta perhimpunan kebangkitan rakyat akan ke jalan raya.

Terpaksa la.


Nak buat macam mana sebab pihak pengurusan stadium buat tatau dengan permintaan ajk perhimpunan kebangkitan rakyat. Untuk rekod ini yang ajk dah buat untuk berhimpun dalam stadium. Jangan nak memandai2 tuduh kita orang sengaja nak berhimpun luar stadium, ada faham?

1. Menulis surat, telefon dan menghubungi pihak pengurusan stadium merdeka.

2. Namun tiada jawapan sampai sekarang.

3. Cubaan berunding telah dilakukan sejak beberapa minggu yang lepas namun pihak mereka buat donno jek.

4. Dan selepas itu menteri2 bn berikan warning bahawa pihak pengurusan stadium berhak tentukan apa2 keputusan.

5. Then AJK perhimpunan aman ke pejabat pengurusan stadium merdeka untuk berunding face to face.

6. Namun kehadiran mereka tidak diendahkan.

7. Bahkan mereka langsung tak dijemput masuk. Kena tunggu kat luar jek. Langsung tak respect orang yang datang cara baik.

Bila dah sampai tahap macam neh, apa motif dorang? Kenapa taknak cakap NO depan2? Kenapa taknak cakap TAK BOLEH GUNA STADIUM dari awal2? Bukan hari neh nak berhimpun semalam nak berunding. Dah lama hantar surat, call dan sebagainya. Kenapa tak respon beberapa minggu yang lepas yang mana ketika itu jika pihak pengurusan stadium tak setuju kita boleh cari venue lain?

Sudah la masa tue nak berhimpun kat stadium bukit jalil pun tak boleh.

Jangan2 dia nak suruh kita berhimpun depan putrajaya kot. Ingat tak boleh ka berhimpun kat putrajaya? Memang lokasi meletup tue memandangkan pentadbiran negara berpaksi di putrajaya.

Oleh kerana putrajaya belum dilengkapi dengan pengangkutan awam yang efisyen nak taknak terpaksa la kita berhimpun di tempat yang mudah di akses melalui jalan darat.

Kat sini kl memang logik.

Senang nak pergi.

Orang dah minta nak guna stadium cara baik. Bukan nak langgar lari. Nak guna dataran pun tak boleh. Kalau untuk berhimpun benda yang merepek2 tak tentu hala tak pernah pula susah mendapatkan kerjasama. Kalau berhimpun untuk up masalah2 rakyat malaysia macam2 karenah dorang buat untuk memastikan segala perancangan kita gagal then last2 salahkan kita balik bila kita berhimpun di jalan raya.

BODOH NAK MAMPOS punya pihak2 yang bermain wayang. 

Thui.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...