Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 8 Januari 2013

Perkhidmatan Komuter ditamatkan awal pada sabtu ini.

Yeke?

Jap2.

Dapat info dari geng kbsb. Katanya ;



Dengar pengumuman di komuter katanya. Ketika dia tengah tunggu tren di bank negara. Dia tak sure ditamatkan awal tue dalam pukul berapa sebab tak clear tapi yang dia confirm memang akan ditamatkan awal pada hari tersebut. 

Hari sabtu ini = 12/1/2013 = hari perhimpunan kebangkitan rakyat dijadualkan. Ini bermaksud perkhidmatan komuter akan ditamatkan lebih awal dari biasa. Ataupun dorang nak bagi hint bahawa perkhidmatan komuter pada hari tersebut akan mengalami ganguan. 

Dan2 nak repair hari sabtu neh. Dan2 berkebetulannya pula dengan hari perhimpunan kebangkitan rakyat. Memandangkan komuter dah bagi hint awal, so mereka2 yang akan gunakan komuter mohon alert. Kot2 korang pun ada apa2 info meh share ramai2 supaya senang kita nak rancang perjalanan kita ke sana pada hari tersebut.

Antara info yang aku terima ialah najib taknak perhimpunan ini berlangsung dengan aman dan mendapat sambutan ramai. Ini kerana setiap kali perhimpunan mega berlaku, reputasi bn pasti merundum dan sokongan kepada bn juga jatuh.

Oleh kerana pru dijadualkan selewat2nya dalam pertengahan tahun ini maka najib takmau kesan dari perhimpunan tersebut memberikan effect yang positive kepada pakatan rakyat apatah lagi himpunan kali neh mengabungkan ;

BERSIH

ROYALTI

HIJAU

OREN

ISU TANAH DI JOHOR

ISU MRT 

ISU KAMPUNG BARU

ISU PENDIDIKAN PERCUMA

ISU PTPTN

KEMPEN TOLAK AES

KEMPEN KURANGKAN CUKAI KERETA

dan pelbagai isu2 sampingan yang aku tak hafal. Tapi memang banyak pihak yang terlibat. Boleh dikatakan mega perhimpunan. Itu sebabnya bn takmo perhimpunan ini berjaya kerana himpunan neh secara tidak langsung membongkarkan kegagalan pentadbiran bn.

Apa pun kalau tak dapat naik komuter, kita ada kaki. Hehe. Rancang perjalanan masing2 oke.

Jumpa di #kl112. Bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...