Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 8 Januari 2013

Muhyiddin: Himpunan Shamsidar hanya buang masa.

kah kah kah

Dengan TPM2 sekali bangang sebab terpengaruh dengan propaganda bangang dari bloggers umno. Sebelum itu milosuam melaporkan ustaz sangka baik kita mohon jangan hadir ke perhimpunan kebangkitan rakyat disini ;


Dan sekarang TPM pula berikan kenyataan kat bawah neh ;

Himpunan Shamsidar Sabtu ini disifatkan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai membuang masa kerana dilihat menjadi tempat untuk melindungi pemimpin tertentu.
Beliau berkata, rakyat tidak seharusnya didesak memperjuangkan kepentingan sesuatu individu, semata-mata untuk mendapatkan sokongan moral.
“Perhimpunan ini bukan memperjuangkan isu nasional mahu pun kepentingan dalam parti, tetapi semata-mata soal peribadi individu tertentu. Mungkin kerana mereka ada muslihat mahu melindungi pemimpin mereka dan takut apa yang berlaku di mahkamah, sebab itulah mereka mengheret penyokong dan rakyat jelata untuk berhimpun.
“Sepatutnya hal seperti ini kita serahkan kepada mahkamah. Jika mahkamah fikirkan ada keperluan individu itu di bawa ke kandang saksi untuk membuat sebarang kenyataan bagi menyokong kes tertentu, itu adalah hak mahkamah,” katanya hari ini. -SH-

Apa kaitan BERSIH dengan Shamsidar?

Apa kaitan R dengan Shamsidar?

Apa kaitan HIJAU dengan Shamsidar?

Apa kaitan KASE dengan Shamsidar?

Apa kaitan OREN dengan Shamsidar?

Apa kaitan kempen kurangkan harga kereta dengan Shamsidar?

Apa kaitan pendidikan percuma dengan Shamsidar?

Tetiba je seme kaitkan dengan Shamsidar apa hal? Apasal Shamsidar tetiba2 glamer neh? Adakah Shamsidar yang memperjuangkan seme isu2 di atas? Adakah Shamsidar ketua segala ketua bagi seme cause2 yang wujud di atas? Tetiba je nama dia perhimpunan Shamsidar ????? Swing 360% beb.

Orang lain yang penat2 berdemo, berhimpun, hantar memo, berjuang di laman sosial, buat surat, buat meeting, jumpa, bincang, discuss dalam forum untuk seme masalah2 yang terbit di atas tetapi orang lain plak dapat nama?

Punyalah kita jelajah satu malaysia bercerita masalah2 di atas, terkeluar anak tekak apa seme sampai kena baling cat la kena warning la kena baling selipar la kena maki hamun la kena serang la kena tahan la kena baling dengan kelapa la alih2 nama Shamsidar yang naik?

Apa kaitan nya? 

BANGANG.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...