Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 2 November 2012

15 NGO dengki ugut ribuan penyokong pakatan rakyat.


Gila arh kaw.

Dasat siot. Harap polis boleh bertindak menyiasat kes ugutan yang dilaporkan dan disiarkan secara terbuka oleh paper sinar harian sebentar tadi.

Ugutan dilakukan oleh 15 NGO. Aku ingatkan 15 orang tadi. Rupanya 15 NGO. Apasal sikit sangat yang hadir? 1 ngo 1 ahli ke apa?

Kah kah kah

Kes ugutan ini harus dipandang seriyus. Silap2 ada yang mati lagi disebabkan tindakan bodoh mereka. Baca ugutan terbuka mereka kat bawah neh geng ;


Terang2 dorang cakap ;

1. Akan halang himpunan neh sebab ia akan timbulkan huru hara.

2. Kalau polis tak halang dorang akan amek tindakan sendiri.

3. Takan bertanggungjawab kalau berlaku apa2.

4. Ini n9, bukan negeri pr. Pftt. Bodoh gak ek dorang. N9 ke N8 ke N7 sekalipun kalau pr nak berhimpun kat mana2 bukan ada masalah. Even depan pwtc pun boleh jek. Bukan negeri2 ko juga untuk ko halang2 orang. BODOH.

Ini memang ugutan. Mengaku depan2 nak buat kacau. Kalau dorang tak buat kacau mana nak huru hara. Disebabkan dorang mai nak buat kacau baru jadi huru hara. Lepas da huru hara masyarakat bukan nak sangat kaji sebab2 kepada kejadian tue. Dorang lebih kepada menilai apa yang telah berlaku. Last2 pr juga kena blame dalam media hari2. 

So untuk langkah berjaga2, penganjur iaitu pr kena report polis. Kalau berlaku huru hara jangan nak salahkan penganjur. Sila salahkan mereka yang nak buat kacau tue. Bukti da ada. Mereka siap buat pengakuan terbuka tue. So apa lagi.. bertindaklah..

Published with Blogger-droid v2.0.9

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...