Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 2 November 2012

Kami menentang demo jalanan dengan berdemo jalanan - NGO Pro UMNO.

Aku dah pusing satu blog umno. Lepas tue aku pusing umno-online. Takde. Terai buka bh-online. Pun takde. Kat utusan jek ada. Itupun gambar jek. Apsal takde yang tulis pasal neh? Sebab memalukan diri sendiri ke apa?

kah kah kah



Kelakar siot.

Ini jek satu2nya gambar yang aku dapat dari utusan. Satu jek ke? Cukup la tue. Ada 15 orang jek pun. Nak letak banyak2 buat apa? Pusing2 muka orang tue juga. Bukan muka orang lain pun. Wakaka..

Hari tue ada baca perkasa nak buat perhimpunan bantah perhimpunan besar-besaran oleh pr di seremban. Ini ke perhimpunan yang dimaksudkan? Ini ke geng2 perkasa? Kenapa letak nama NGO je? 

Letak la terus nama perkasa kalau seriyus perhimpunan kat atas tue dibuat oleh ahli2 perkasa. Jangan la malu. 15 orang pun tetap orang kan. Bukan batu. Buat apa nak malu2. Siap tunjuk 1malaysia lagi tue. Confirm la mesra umno. Yang paling suka memalukan diri sendiri tue perkasa. Mana ada orang lain paling tak malu macam perkasa di malaysia neh.

kah kah kah

Apa pun aku percaya pr akan memahami kehendak korang. Tapi setakat faham je la. Bukan mengikut kehendak korang. Perhimpunan besar-besaran tetap on juga. Korang boleh terus memperbodohkan diri lagi dan lagi dan lagi. Setakat 15 orang ekekeke.. kelakar la.. takde semangat aku nak kutuk lebih2..  

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...