Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 7 Disember 2011

Debat NFC : Jawapan balas Khairy kepada Rafizi


Kat atas neh jawapan balas yang diterima oleh rafizi dan pkr di atas jemputan debat oleh pkr dan rafizi atas isu projek NFC. Khairi Jamaluddin telah menolak jemputan debat neh atas alasan dia perlu menghadiri program yang lain. Namun, dia bukan menolak terus perdebatan neh. Dia masih tetap mahu teruskan perdebatan cuma di minta agar ubah tarikh nya sahaja.

Ini satu proses yang sihat sebenarnya. Sepatutnya dari dulu lagi pembangkang dan kerajaan kena berdebat begini supaya rakyat macam kami boleh menilai dan menyemak dengan mendalam atas satu2 projek yang sedang berjalan. After all, neh seme membabitkan wang rakyat dan rakyat deservedly should know the truth. 

Dan lebih cantik kalau perdebatan neh boleh disiarkan di tv. Ini lah proses demokrasi. Baik rafizi mahupun khairy, rakyat berhak menilai ketokohan mereka berdua dengan diberikan platform yang sama rata kepada kedua2 wakil rakyat neh. Bagaimana? Berani kah RTM membuka ruang tersebut sebagai saluran tv kerajaan? Takan filem lucah je boleh, debat tak boleh? Ye tak Rais?

kah kah kah

Ameno : Jangan tangguh lagi sudah larh ye khairy.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...