Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 20 Januari 2011

Remy Ishak kena fitnah?


Hah.. ada sesiapa tak kat sini yang minat remy ishak? Kepada peminat2 remy ishak korang kena sabar dulu ble baca berita neh. Berita neh sebenarnya memburuk2kan imej remy ishak. Aku taktahu lah nak cakap berita neh benar ataupun palsu tapi senang citer korang baca jelah kat bawah neh ;

1. Ada satu blogger umno dedahkan satu kisah.

2. aku dah printscreen antara isi citer, korang leh tengok bawah ;



3. Alkisah intipati citer neh sebenarnya nak serang peribadi pkr as always lah kan.

4. padahal kalau yang membuang ibu-bapa neh tak kira level politik pun.

5. Kalau dok taksub politik mmg macam tue pemikiran dia.

6. Tak pepasal dok kutuk2 ibu remy ishak dan berniat jahat memburuk2an nama remy ishak. Lihat apa yang aku copy-paste dari blog tersebut ;

Untuk makluman semua anak anak kepada Ibu tua bernama Rahmah ini yang berumur 73 tahun tidak lagi menjaga Ibu mereka sendiri dan meletakkan Ibu Tua ini merempat di pusat Jagaan orang orang Tua. Sudahlah tidak menjaga Ibu nya ini malah habis di canang sana sini yang Ibunya sudah Nyanyok. Ibu tua ini tidaklah Nyanyok sepertimana yang di katakan oleh Anak Anak Durhaka ini, malah menurut penduduk sekitar Nenek Rahmah ini faham apa yang kita cakapkan dan tidak lah membuang najis merata rata. Nenek Rahmah juga akui beliau pernah di kasari oleh anak anaknya dan pernah di kurung di rumah yang tiada Elektrik dan air. Itu lah keangkuhan Timbalan Penegrusi PKR Cabang Masjid Tanah serta anak anak yang lain. Malah Sunar Misran anak kepada Nenek Rahmah juga pernah dengan angkuh berkata tidak mahu menjaga Ibunya dan mahu Ibunya di hantarkan ke rumah kebajikan kerana menyusahkaN kehidupan adik beradik yang lain.
7. Sapa remy ishak neh? aku minat ke? Owh plurrrzeee.. tak minat pun cuma tak suka paparan blogger tersebut yang agak bias. Lagipun blogger tersebut terbukti banyak kali suka sebar citer fitnah. Citer kalau fitnah, aku tetap tak suka sekalipun dia fitnah artis 'febret' aku si fasha sandha. Heh.

8. Namun kalau benarlah nenek tersebut dibuang oleh ahli keluarga mmg lah tak patut.

9. Sepatutnya blogger tersebut direct ke fb/twitter remy ishak. hah macam aku [plan nak cari satgi] untuk bantu nenek tersebut. Bukan buat posting kemudian dok melalut2 buat persepsi sendiri. Ayat plak tue tak cover2 langsung.

10. Semoga kita seme dijauhkan dari sikap yang suka membuang ibu-bapa sendiri.

11. Apa pun kalau perkara neh tak benar aku harap ada pihak yg boleh jelaskan kekeliruan tersebut.

12. Fitnah makin menjadi2. Kini sesiapa pun boleh menulis. Kebenaran? Hanya Allah swt yang tahu. Aku ternampak ari tue gambar nenek neh ada di mainkan kat dalam fb pro umno.. isu nya aku tak baca.. tapi rasanya jalan citer dia lebey kurang gak kot.

13. Buat peminat2 remy ishak, kalau korang leh contact direct remy ishak lagi bagus. Sila inform kat dia apa yang aku cakap kan neh okey.

14. Aku pun nak tahu gak kebenaran citer neh.

15. Kalau gambar nenek neh pun palsu, korang inform kat aku. Heh

Ameno : Apsal mesti nak attack peribadi org dalam berpolitik yerk? Aku rasa makin muak lah.. cuba tengok peribadi diri sendiri dulu.. perfect ke? tak kan? so apsal nak expect peribadi org lain perfect pula? Hizhh.. Satu lagi perkara yang aku menyampah ialah bila mereka depan2 org [rakyat] mereka akan berlagak alim, bagus dan sopan yang amat tetapi anak2 sendiri, hanya Allah swt je yang tahu. Konon nak ajar org lain islam cara 'betul' tapi betul kah islam mereka jika meneliti anak2 mereka? Heh. Sudahlah neh seme hipokrit semata2 utk raih kuasa politik je.

Share this

0 Comment to " Remy Ishak kena fitnah? "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...