Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 19 Januari 2011

WOW! Warning hebat dari PERKASA!


Alamak perkasa sudah kasi warning. Saya banyak takutt woooo..!! Ingat.. memberikan statement yang menyokong umno belum tentu sokong umno. Saya tak tipu. Boleh baca sini sendiri. Statement dari Ibrahim Ali. Heh

So, saya percaya surat di atas bukan bererti perkasa sokong BN, ianya cuma bererti perkasa menyokong umno. Faham? Nak saya ulang semula?

Surat ini atas bukan bererti perkasa menyokong BN tetapi cuma bererti perkasa menyokong umno. Kalau tak faham, bacalah 1oox ataupun baca sampai faham. Heh

Perkasa bukan parti politik. Perkasa bukan pro kepada mana2 parti politik. Perkasa cuma mahu menolong org melayu je. Cara perkasa menolong orang melayu ialah dengan cara tak menyokong BN tetapi menyokong umno. Heh

Bagus amalan ini. Saya harus belajar dari perkasa. Mereka memang hebat. Superspin. Gelaran terbaru buat mereka. Heh

Pssstttt : Orang cina kat johor.. takut ke tak takut? Kah kah kah..

Ameno : Tak sokong tapi sokong.. heh. Orang gila pun confuse aku rasa.

Share this

5 Responses to " WOW! Warning hebat dari PERKASA! "

  1. Betul ke ni daripada PERKASA? Atau hanya bahan propa / provokasi daripada penyokong PR? Dalam politik kan macam-macam boleh jadi...

    Walaupun saya ahli PAS seumur hidup, saya tetap tidak bersetuju andai hal sebegini dikatakan salah satu strategi untuk menangkan pihak kita. Saya belajar daripada pilihanraya kampus. Kalau dah di kampus pun berani buat tindakan macam tu, apatah lagi di luar.

    Saya menyokong strategi kempen pilihan raya yang bersih dan jujur.

    Kalau ini memang benar daripada PERKASA, sah lah! Mereka yang mengamalkan permusuhan antara kaum. Pencetus dan penyebabnya! Konon 1Malaysia.

    BalasPadam
  2. orang parit bakar19 Januari 2011 5:58 PTG

    kertas amaran semacam ini boleh diprint oleh sesiapa sahaja , tak kira apa parti politik mereka. jadi kita sangka baik ajelah ye. yang penting, berkempen dengan penuh bersopan, berhemah serta menghormati antara satu sama lain.

    perjuangan yang batil boleh mengalahkan perjuangan yang hak, sekiranya perjuangan yang hak itu tidak dirancang dengan betul. jadi, rancang yang terbaik dan bertawakkallah.

    BalasPadam
  3. Aku tak percaya PAS yang buat kertas kempen neh. sorrylah. aku sikit pun tak percaya. tp, boleh jadi ianya dibuat oleh perkasa utk mencetuskan provokasi agar org syak pas yg buat. segalanya ada kemungkinan.

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...