Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 22 Januari 2011

Orang islam suka menipu.

Cuba kita perhatikan keadaan sekeliling kita. Cuba kita tumpukan pemerhatian kita khusus kepada orang islam semata2. Ya, hanya orang islam. Tidak kah anda merasakan apa yang saya rasakan?Apa yang saya rasa ialah orang islam ialah spesis yang suka menipu, kuat menipu dan sering menipu. Betul. Saya jujur. Dan saya tidak menipu meskipun saya suka menipu. Heh

Saya tahu pembaca tidak akan mempercayai saya. Malahan pembaca akan mengatakan saya sedang menipu. Masalahnya bila menulis saya tidak tipu. Saya hanya tipu bila tidak menulis. Faham tak? Heh


Orang islam suka menipu. Ini fakta. Mari saya tunjukkan bukti.


Di atas ini adalah rancangan yang menyesatkan umat islam. Tetapi orang islam yang paling ramai masuk. Orang islam yang paling ramai sokong. Dan orang islam juga
yang paling ramai tonton.

Emccceeehzz.. saya tak tipu. Kan saya dah cakap banyak kali tadi. Ketika menulis, saya suka tulis dengan betul. Kalau saya menipu, saya buat ketika saya tidak menulis. Heh


Orang islam suka menipu mengenai arak. Mereka kata arak haram, tetapi mereka minum juga.


Orang islam suka menipu mengenai aurat. Mereka kata buka aurat berdosa besar. Tapi mereka buka juga.


Orang islam suka menipu mengenai maksiat. Mereka kata maksiat haram, tapi mereka buat juga.

Orang islam suka menipu mengenai hiburan. Mereka kata hiburan melalaikan, tetapi mereka yang anjurkan juga.


Orang islam suka menipu mengenai israel. Mereka kata israel jahat, tapi jahat2 israel mereka kawan juga.


Orang islam suka menipu mengenai agama mereka sendiri. Mereka kata mereka islam tapi solat tak pernah nampak.


Orang islam suka menipu mengenai keislaman mereka, mereka kata jadi orang islam lebih baik dari orang kafir tapi perangai mereka yang paling teruk juga berbanding dengan orang kafir.

Tak percaya? Takpe..


Sapa paling banyak buang anak kat malaysia?
orang islam!

Sapa paling banyak rogol/liwat anak orang?
orang islam!

Sapa paling banyak hisap dadah?
orang islam!

Sapa paling banyak berzina?
orang islam!

Sapa paling banyak merempit?
orang islam!

Sapa paling banyak hina islam?
orang islam!

Sapa paling banyak menjahanamkan akidah umat islam?
orang islam juga!!

Saya penipu bila saya kata saya orang islam tapi dalam masa yang sama saya buat perkara2 yang Allah swt tegah. Saya tak tipu saya suka maksiat cuma saya tipu saya orang islam. Heh


Saya penipu bila saya kata saya orang islam tapi dalam masa yang sama saya minum arak dan berzina. Saya tak tipu saya jahil cuma tipu bila saya kata saya orang islam. Heh


Saya penipu bila saya kata saya orang islam tapi dalam masa yang sama saya tayang aurat. Saya tak tipu saya suka seksi cuma tipu bila saya kata saya orang islam. Heh

Saya penipu bila saya kata saya orang islam tapi dalam masa yang sama saya meragui/menghina undang2 Allah swt. Saya mengaku saya tak suka hudud cuma tipu bila saya kata saya kata saya orang islam. Heh


Saya penipu bila saya kata saya orang islam tapi dalam masa yang sama saya membiarkan kawan2 saya buat maksiat depan mata. Saya mengaku saya sayangkan kawan2 saya dan rela mereka buat maksiat cuma saya tipu ble saya kata saya orang islam. Heh


So tak betul ke ble aku kata orang islam suka menipu? Hiduplah korang dengan penipuan korang. Neh aku pinjam kata2 linggam "correct,correct,correct"


Nama macam nama orang islam.

Muka macam muka orang islam.

Agama dalam ic macam agama islam.

Tapi mereka bukan orang islam.


Ameno : Yang menipu, yang tertipu dan yang ditipu.

Share this

10 Comments to " Orang islam suka menipu. "

Tanpa Nama berkata...

jangan merosakkan nama umat islam kerana kaum melayu,itubukan umat islam itu kaum melayu yang mengaku islam tetapi tidak belajar ilmu ALLAH SWT,tidak takut akan azab ALLAH SWT,tidak percaya akan janji-janji ALLAH SWT!!!!

~ch@wi~ berkata...

harap korang semua amek iktibar apa yg disampaikan ni..mmg btl, semua nya didominasi oleh org islam..mcm mana islam nk maju kalau org islam tu sndri mmperlekeh agama islam tu sndri...

..tuan rumah.. berkata...

maaf., yang anda kata tu bukan orang islam tapi orang melayu. orang islam tak kan buat benda tuh. wslm

Tanpa Nama berkata...

kata anda tu ada betolnye jugak.. yang bg comment pon betol.. itu melayu.. manusia yg tak sedar akan agama & terlalu leka dgn hiburan dunia...

tp kat soalan,
1)"Sapa paling banyak berzina? orang islam!",
---->bg AGAMA ISLAM, beduaan bukan muhrim dipanggil zina,maksiat & ia HARAM... tp bg agama kafir... takde zina tu... jd jgn la sama kan mcm tu.. agama laen benarkan bende2 mcm tu..tu sbb diorg takde 'zina' dlm agama mereka... kalo mau compare... agama mane yg paling bnyk wat zina? paham2 jela.. yg pasti bukan ISLAM.

2)"Sapa paling banyak buang anak kat malaysia? orang islam!",
-----> buang anak? haaa.... read this point carefully, org ISLAM seperti yg kita tahu, ISLAM MELARANG PENZINAAN...jadi bile dh wat perkara terkutuk, pastu get pregnant..jadi, utk tutup rahsia kemaksiatan yg dibuat....si perempuan ni buang la anak tu..(sorry to say la.. hal mcm ni selalu berlaku pon sbb si lelaki tak mahu bertanggungjawab) buang anak sbb tak mau kantoi mereka buat perkara terkutuk/zina ngan kekasih diorg.. tu sbb diorg buang anak.. sbb yg pasti mak bapak pasti akan malu & sgt marah(tahu pulak takut? ish!ish!ish!).
tp bg agama laen, terang2 boleh tinggal sebumbung b4 kawen... so, kalo pregnant tu? mesti la diorg jg anak tu mcm biase... kalo kita tgk, melambak artis hollywood tu yg terang2 ada anak, tp tak kawen pon... kan? kan?

3)Sapa paling banyak menjahanamkan akidah umat islam? orang islam juga!!"
----> bg sy jawapan utk soalan ni adalah SYAITAN. bukan org ISLAM. sbb tu mmg tugas syaitan utk jahanamkan aqidah umat ISLAM. dn tugas umat ISLAM adalah,memperbanyakkan ibadat.

sy cuma suara kan pendapat.. harap boleh diterima.

Tanpa Nama berkata...

saya seteju dgn comment2 di atas saye ^^...
saye xsalah kan sgt org yg tulis blog sbb dia pon bkn paham sgt dgn agama Islam..Islam itu luas sbb ia adalah amalan idup yg sebenar dari Allah sblum wujudnye fahaman2 yg lain...
ape2 hal pon blum terlambat utk manusia berubah ke amalan idup yg asal selagi hayat dikandung badan.

Tanpa Nama berkata...

Dengarkn firman Allah wahai saudara2 ku sekalian:
"Wahai umat manusia!Sesungguhnya Kami ciptakan kamu dari lelaki dan perempuan,dan Kami jadikn kamu brbagai bangsa dan brsuku puak,supaya kamu brkenal-kenalan dan beramah mesra antra satu dgn lain.Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah org yg lebih taqwanya di antara kamu,bukan kerana keturunan atau bangsanya.Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui akan keadaan dan amalan kamu." Dari Surah Al-Hujuraat (Ayat 13)

P/s: Kedua2 pihak saling memerlukan kerana umat islam ini bagaikan satu tubuh badan,yg mana bila rosaknya satu bahagian,maka mnjadi tanggunjawab yg lain utk merawatnya.. kpd saudara lah yg patut kita kasihi, tp bukannya kpd kawan(bukan saudara aka NON MUSLIM)....
Sperti sabda baginda:" Permudahkan! Dan jgn mnyusahkn! berikan pujukan dan jgn datangkn perasaan benci.." ( Hadith Riwayat Muslim)

Tanpa Nama berkata...

admin.......jgn emo ok tyme menulis...steady2,,,,y sebetulnya adalah org melayu...bkn org islam....MElayu sebenarnye....sedarlah MELAYU.....MELAYU....MELAYu....even teman melayu.....tp teman ngaku...MElayu y wat sume mnde atas tu...so nye..tjuknye sepatutnye...ORANG MELAYU SUKA MENIPU.....tulis besar2 cm tu...biaq sedaq sckit melayu ni...

Anonymous berkata...

kata anda tu ada betolnye jugak.. yang bg comment pon betol.. itu melayu.. manusia yg tak sedar akan agama & terlalu leka dgn hiburan dunia...

tp kat soalan,
1)"Sapa paling banyak berzina? orang islam!",
---->bg AGAMA ISLAM, beduaan bukan muhrim dipanggil zina,maksiat & ia HARAM... tp bg agama kafir... takde zina tu... jd jgn la sama kan mcm tu.. agama laen benarkan bende2 mcm tu..tu sbb diorg takde 'zina' dlm agama mereka... kalo mau compare... agama mane yg paling bnyk wat zina? paham2 jela.. yg pasti bukan ISLAM.

2)"Sapa paling banyak buang anak kat malaysia? orang islam!",
-----> buang anak? haaa.... read this point carefully, org ISLAM seperti yg kita tahu, ISLAM MELARANG PENZINAAN...jadi bile dh wat perkara terkutuk, pastu get pregnant..jadi, utk tutup rahsia kemaksiatan yg dibuat....si perempuan ni buang la anak tu..(sorry to say la.. hal mcm ni selalu berlaku pon sbb si lelaki tak mahu bertanggungjawab) buang anak sbb tak mau kantoi mereka buat perkara terkutuk/zina ngan kekasih diorg.. tu sbb diorg buang anak.. sbb yg pasti mak bapak pasti akan malu & sgt marah(tahu pulak takut? ish!ish!ish!).
tp bg agama laen, terang2 boleh tinggal sebumbung b4 kawen... so, kalo pregnant tu? mesti la diorg jg anak tu mcm biase... kalo kita tgk, melambak artis hollywood tu yg terang2 ada anak, tp tak kawen pon... kan? kan?

3)Sapa paling banyak menjahanamkan akidah umat islam? orang islam juga!!"
----> bg sy jawapan utk soalan ni adalah SYAITAN. bukan org ISLAM. sbb tu mmg tugas syaitan utk jahanamkan aqidah umat ISLAM. dn tugas umat ISLAM adalah,memperbanyakkan ibadat.

sy cuma suara kan pendapat.. harap boleh diterima.

~ch@wi~ berkata...

harap korang semua amek iktibar apa yg disampaikan ni..mmg btl, semua nya didominasi oleh org islam..mcm mana islam nk maju kalau org islam tu sndri mmperlekeh agama islam tu sndri...

Tanpa Nama berkata...

nk jd org islam ke org beriman...? org islam akan wat sume kejahatan tp org beriman x...jgn benci seseorg kerana kelakuannya cukup dgn benci kelakuan itu saja...org yg plg alim pon kalau Allah mengkehendakinya masuk neraka xde sapa dpt halang...org yg pernah cemuh nabi dan bunuh anak pon boleh dimasukkan dlm syurga...hidayah itu milik Allah...bkn milik manusia...kuasa ALLAH juga yg membolak balikkan hati2 manusia...ujian Allah itu byk...dan kt xkn diuji dgn sesuatu yg xtertanggung oleh kt...kalaupun byk kebejatan yg kt lihat dr org islam sndr sbnrnya lebih ramai org beriman yg bangkit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...