Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 19 Januari 2011

Kini tiada alasan buat kerja haram di selangor!

Yes! Saya percaya ini berita yang gembira buat pekerja2 islam yang terlibat secara langsung dengan aktiviti2

1. Pub
2. Disko
3. Kelab malam
4. Kelab dangdut
5. Kedai jackpot
6. Arak
7. Pelacur

Dan sebagainya untuk menukar sumber pendapatan mereka. Memang kerja haram gaji lumayan. Mungkin sesetengah dari mereka liat nak bertukar. Tapi ada juga yang salahkan kerajaan kerana tidak membantu golongan seperti ini sehingga mereka terjebak. Namun itu bukan alasan lagi kerana kerajaan selangor sudah bekalkan bantuan yang sepatutnya kepada mereka2 yang terlibat dalam aktiviti haram.

Jangan tolak tuah. Dan jangan persia2kan peluang ini. Pada mereka yang terlibat dalam kerja2 haram, silalah grab peluang yang ada di depan mata ini. Kini tiada alasan untuk penduduk islam selangor buat kerja haram.

Segala informasi boleh rujuk printscreen di atas. Amek no dan terus call. Jangan berlengah lagi.

Ameno : Bagus sekiranya konsep neh diperluaskan ke seluruh negeri. Pramugari MAS pun jgn hidangkan arak. Kalau kapal terbang arab [sowey lupa nama syarikat tue] boleh tidak menghidangkan arak, kenapa tidak kita? Jangan gadai2kan segala2nya atas nama duit, duit, duit. Allah swt pemberi rahmat, kalau tak hidang arak atas plane boleh hidang benda len, jangan takut soal rezeki sebab itu seme kerja Allah swt.

Sumber : sini

Share this

4 Responses to " Kini tiada alasan buat kerja haram di selangor! "

  1. terbaik gile kot, mana aku nak carik butang like neh? nak like 18 juta kali.

    BalasPadam
  2. Woohooo!!! Kaya Selangor... Pakcik Kayoooo!!! Kat Selangor ada kilang arak besar baekk punya. Untung pakcik. Boleh la cakap kat rakyat jelata yg Selangor ada peningkatan profit sejak tarikh pemerintahan. Yahoooo!

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...