Isnin, 14 November 2016

Ini Rakaman Jamal Kacau Penyokong #BERSIH5 Sebelum Hidung Berdarah (Video Inside).

Kurang ajar gila. 

Tak padan dengan hidung berdarah. Sepatutnya Jamal mendapat lebih teruk dari itu sebab dia dan ahli kumpulannya bersikap biadap dan kurang ajar termasuklah terhadap orang tua yang menyokong BERSIH 5.


Rakaman itu didedahkan oleh portal Malaysia.

Lihat ;



Dalam rakaman itu jelas memaparkan yang Jamal bersama beberapa anggota gerakan #Merah telah menghampiri penyokong-penyokong BERSIH 5 untuk memprovokasi isu risalah yang diedarkan oleh BERSIH 5 sebelum itu.

Jamal turut mendekati seorang pakcik yang agak berusia dan memprovokasinya secara beramai-ramai namun individu tersebut tidak mengendahkan kelakuan Jamal sebaliknya terus menghisap rokok.

Di akhir rakaman, Jamal turut menganggu seorang pemuda dan memaksanya menerangkan tentang risalah yang diedarkan oleh BERSIH 5 namun belum sempat pemuda tersebut membuka mulut, Jamal secara tiba-tiba menolak badan pemuda itu.

Individu itu bagaimanapun sempat menyelamatkan diri dalam kekecohan tersebut apabila beberapa penyokong2 Jamal juga seakannya mahu memukulnya selepas Jamal menolak pemuda tersebut. Nasib baik polis berada di tempat kejadian makanya dapatla membendung kelakuan ganas Jamal dan ahli kumpulannya.

Dan video ini satu lagi rakaman yang terang-terang membuktikan Jamal sedang memprovokasi dan melakukan kekasaran terhadap orang lain. Kenapa dia masih bebas?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...