Khamis, 3 November 2016

Ini Jawapan Kepada Ahmad Maslan, Kenapa Kami Rakyat Malaysia Mahu Dia Mengulas Tentang Kenaikan Harga Barang.

Bukan bidang kuasa saya lagi. Saya kini di MITI. Sedangkan isu kenaikan minyak masak dan petrol adalah di bawah seliaan KPDNKK.

Itulah yang cuba disampaikan oleh Ahmad Maslan menerusi kemaskini di laman Twitternya selepas ditertawakan dan diejek oleh netizens kerana lari dari menjawab soalan pemberita mengenai kenaikan harga barang.

Ini alasan Ahmad Maslan yang dipetik menerusi Twitternya pada semalam ;



Ia adalah merujuk kepada tindakan ini ;

 
Ahmad Maslan lari. Sebelum lari dia bertindak menyalami beberapa anggota keselamatan yang berada berhampiran. Mungkin dengan niat mahu mengelirukan ataupun sekadar mencari helah bagi melarikan diri. Selepas bersalaman (sampai tersalam 2 kali) dia kemudiannya mencabutkan dirinya selaju yang mungkin dari para pemberita. Kumpulan wartawan itu kemudiannya mentertawakan tingkah laku Ahmad Maslan. Rakaman video itu kemudiannya tersebar luas di laman sosial dan Ahmad Maslan menjadi ejekan orang ramai.

Seorang menteri, melarikan diri dari pihak media?

Kenapa?

Ada melakukan kesalahan ke?

Imbas kembali. Kenangan masa silam. Ini adalah sebab kenapa kami rakyat Malaysia mahu mendengar respon Ahmad Maslan tentang isu kenaikan harga barang. Just in case Ahmad Maslan mungkin lupa. Mari kita hayati gambar dan rakaman video di bawah neh. Mungkin flashback ini mampu mengembalikan memori Ahmad Maslan yang hilang.






 

Bagaimana Datuk Seri Ahmad Maslan? Sudahkah anda mampu mengingatinya kembali, kenapa kami rakyat Malaysia mahu anda menjawab tentang isu kenaikan harga barang? Heh.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...