Khamis, 12 Februari 2015

Pengerusi Akar Umbi PKR Cadang Mahathir Masuk PKR, Ganti Jawatan Ketua Umum. (Video Inside)

Cadangan paling bahlol sekali setakat hari neh. 

Bodoh plus bebal plus bangang plus bongek plus tolol plus sewel.

Siapakah geng-geng akar umbi yang bangang itu? Meh tengok gambar. Kot-kot ada yang kenal p la luku kepala dorang. Sebab bebal sangat.

KAH KAH KAH



Johari Musa? Sapa neh? Macam pernah ku dengar nama ini.

KAH KAH KAH



PKR perlukan Tun Mahathir dan geng untuk tumbangkan BARISAN NASIONAL? 

KAH KAH KAH

Bangang ooo bangang. Kalau bangang perlu ka tunjuk kat orang. Aku tatau la. Anwar baru masuk 3 hari kat penjara. Dah ada puak2 yang meroyan bagi cadangan2 bodoh. Antara yang dicadangkan oleh kumpulan gila di atas neh ialah ;

1. Cadang Mahathir masuk PKR.

2. Lantik Mahathir sebagai ketua umum PKR.

3. Maknanya ganti DSAI kepada Mahathir la sebab jawatan ketua umum ketika ini disandang oleh DSAI.

4. Mahu Azmin Ali dan Mahathir bekerjasama.

5. Dan yakin kerjasama itu akan memudahkan BN tumbang dengan faktor kekuatan dan ketokohan yang dimiliki oleh Mahathir Mohammed.

Pertama. Mahathir akan kekal setia dengan BN dan UMNO dan takan ikut cadangan bodoh kau semua neh.

Kedua. Ko cadang Mahathir masuk PKR. Tapi kau semua ramai2 pergi himpun dan buat banner cantik2 untuk ditayangkan depan HQ PKR dah kenapa?

Apa kaitan PKR dengan cadangan2 gila korang?

Ko yang cadangkan Mahathir masuk PKR kan? So pergi la berhimpun dan berdemo kat tempat Mahathir berada. Kot2 dia nak dengar ke cadangan gila tue. Nampak sangat membohong dan berpropaganda lebih. Entah dapat apa tah la. Tak faham aku. Yang aku tahu puak2 neh memang bangang. Dan tindakan seperti ini akan dijadikan kesempatan untuk mengaitkan hubungan Azmin dengan Mahathir. Aku taknak ulas secara general. Bagi aku, aku jenis tengok satu-satu perkara dengan tidak mahu mencampur-adukan perkara lain. Walaupun aku akui aku sedikit menyirap dengan Azmin Ali sejak Anwar masuk penjara tapi aku taknak la tuduh Azmin bukan2. 

Dan ini antara sedutan press release kumpulan gila tue.. 


Tak salah kita tawarkan Mahathir jawatan ketua umum sementara Anwar Ibrahim sedang menjalani hukuman penjaranya..

Dah tue, bila DSAI dah keluar, Mahathir kena tendang ka?
Ko ingat Mahathir bangang nak mampos untuk terima cadangan gila neh?
Satu lagi. 

Secara tak langsung gambarkan yang PKR dan Mahathir bermain wayang untuk jatuhkan pimpinan tertentu dalam BN. 

Secara tak langsung burukkan dan calarkan imej parti sendiri. Secara tak langsung bagi orang fikir bahawa kemungkinan besar pihak2 tertentu dalam PKR ada yang bersama Mahathir untuk jatuhkan Najib, dan ada pihak2 tertentu dalam PKR yang bersama Najib untuk bertahan dari serangan Mahathir. 

Maka kat sini mana2 pimpinan PR yang beria2 mahu Najib dijatuhkan akan dicop sebagai proksi Mahathir dan telah dijanjikan sesuatu manfaat sepertimana pimpinan2 PR yang menyerang Mahathir pula akan dianggap sebagai proksi Najib bagi mempertahankan diri dari serangan Mahathir dan ditawarkan juga sesuatu kepentingan sebagai balasan.

Kenapa perlu bagi orang fikir begini? Nak tolong parti ka perjatuhkan parti ka apa ka neh?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Lihat video. Klik sini jika video gagal load.


Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...