Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 29 Jun 2014

Nasruddin Tantawi Minta Hentikan Serangan Ke Atasnya Sempena Bulan Ramadhan..



3 jam yang lepas. Yakni, sebelum tue ada pihak2 yang tertentu telah melakukan sesuatu serangan keatasnya. Itu sebab dia keluarkan kenyataan begini ;

Sesungguhnya Saya Berpuasa !
Hari ini hari pertama puasa. Dah dekat nak berbuka pun. cukup - cukuplah serang saya. Apa yang anda dapat dengan menyerang saya tanpa henti ? Sementelah saya tidak pernah menyerang anda atau juga sesiapa. Malah tidak pernah membalas serangan anda.
Saya tiada apa - apa masaalah dengan serangan, belasahan, maki hamun dan kritikan menggila itu. Saya masih mampu senyum dan gembira malah menikmati segala maki hamun tersebut.
Paling tidak pun, jika terlalu kuat sangat serangan dilancarkan ke atas saya, saya sekadar mampu membentang sejadah lalu solat dan munajat mengadu hal kepada Allah swt Tuhan saya yang Maha Mendengar lagi Maha Perkasa.
Selebihnya saya doakan sebagaimana Nabi saya Muhammad saw mengajar saya supaya turut berdoa : "Ya Allah ! berilah petunjuk kepada mereka sesungguhnya mereka tidak mengetahui."
Cukup - cukuplah Bro ! sekurang - kurangnya rehatlah daripada terus menyerang, memfitnah dan membelasah saya di bulan Ramadhan ini. Sesungguhnya saya sedang berpuasa dan saya percaya anda juga sedang berpuasa !

Hari neh, semalam dan kelmarin.

Aku memang kurang di media sosial. Busy beb.

Tapi hari neh, semalam dan kelmarin, aku tak nampak pula ada pihak2 yang serang dia.

Kalau troll terbaru yang aku tahu babitkan Dyana Sofea. Dia ada upload satu gambar dia yang kembangkan gown macam ala2 menari. So gambar tue la kena troll. Bersama2 gambar Najib.

Lihat ;







Jadi aku tertany2, siapa pula yang serang Nasruddin sekarang neh? Memang haram aku nampak. Apatah lagi tahu. Ketinggalan ke apa aku neh? Pasal geng2 yang serang Nasruddin tak lain tak bukan. Geng2 yang dikenali oleh aku juga.

KAH KAH KAH

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...