Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 13 Mac 2014

Saya Sedang Cuba Sedaya Upaya Cari Pesawat #MH370 - Pengakuan Bomoh Tikar Terbang..

Cuba sedaya upaya ek?

Ikhlas ek?

Oke.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Well tok bomoh, minta maaf. Dari apa yang aku perhatikan, ko bukan sedang cuba sedaya upaya mencari pesawat yang hilang itu sebaliknya ko sedang sedaya upaya mencemarkan imej negara. Sekarang neh ko tahu apa kesannya di atas tindakan bodoh ko selama 2 hari berturut2?

1. Hari pertama, masa ko buat kerja bodoh bubu dan buluh tue, media2 luar tak alert dengan kehadiran ko. Tetapi menteri agama Jamil Khir alerted. Dan dia buat bodoh.

2. Hari kedua. Masa ko buat kerja2 bodoh tikar terbang, kelapa dan dayung atas darat, media2 dalam dan luar negara tak henti2 flash, flash, flash dan interview ko..

3. So, selepas itu apa yang berlaku ialah cerita2 mengenai ko masuk berita dalam dan luar negara. Yang lebih 'membanggakan' ko agaknya, ia juga masuk ke berita station tv tempatan negara tersebut. Kalau ko nak tahu, hanya berita yang beri VALUE aje layak diberitakan menerusi station tv dan media arus perdana di luar negara tue. So citer ko berjaya masuk ke station tv luar.

4. Seterusnya, apa yang berlaku selepas itu ialah Malaysia dikecam, dikritik dan diperlekehkan sebab dianggap menggunakan bomoh mencari MH370 yang hilang.

5. Yang lebih memalukan, cara mereka melaporkan perkara itu ialah seperti kami = rakyat Malaysia mengiktirafkan ko sebagai bomoh yang terkenal, berpengaruh dan ternama di negara ini. Well, bila masa entah..

6. Dan yang lebih menyakitkan ahti lagi ialah, mereka anggap upacara ko ada kaitan dengan Islam.

So, ko tahu tak kenapa rakyat Malaysia patut bengang dengan ko?

Lue fikir la sendiri tok bomoh oiiiiii  ;
 
Raja bomoh Ibrahim Mat Zin yang popular selepas mendakwa pernah ‘menampar’ mati seekor buaya hari ini meluahkan rasa bingung keatas kehilangan pesawat MH370 Sabtu lepas.

Ditemui di KLIA tengahari ini, Ibrahim bersama sama beberapa pengikut lain dilihat sibuk menjalankan upacara memanggil semula pesawat tersebut serta menafikan dakwaan bahawa beliau menggunakan jampi serapah.

“Saya sendiri tidak tahu di mana pesawat itu berada,” kata Ibrahim dalam nada bingung.

“Tetapi saya sedang cuba sedaya upaya untuk membantu dalam misi pencarian ini. Saya tidak menggunakan jampi,”

“Saya ikhlas dalam hal ini,” tambah beliau.


Semasa upacara tersebut Ibrahim dilihat membawa dua biji buah kelapa. Ketika ditanya, beliau menjawab bahawa kelapa tersebut bertujuan untuk melepaskan tahanan didalam kapal terbang.


“Simboliknya, dua biji kelapa ini akan dilagakan kerana dapat melepaskan kubu tahanan ghaib,”

“Andainya di udara ataupun di laut dapat ditimbulkan kerana kelapa tidak tenggelam,” ujar beliau lapor Free Malaysia Today..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...