Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 4 Februari 2013

My Beautiful Malaysia tipu orang - [Video Inside]

Yela.

Nama cantik dah. Matlamat program pun bagus dah. Tapi bila tiba time pelaksanaan? ZERO. Mungkin bukan merujuk kepada semua tempat. Lain tempat lain situasinya. Lain tempat lain juga cara mereka kendalikan program. Mungkin ada yang ikut matlamat asal tetapi yang lari matlamat ini kita persoalkan. Kenapa ko lari dari matlamat asal?

Lihat video sebagai rujukan ;  

Penipuan yang berlaku.

1. Nama program my beautiful malaysia.

2. Tujuan program gotong royong bersihkan satu malaysia.

3. Matlamat program baik.

4. Tetapi bagi baju sponsor. Gunakan duit sapa? Nak buat kerja sukarelawan dan gotong royong lantak p la pakai baju apa pun. Tetap kotor juga kalau sibuk mengemas. Ini pembaziran dan buang duit namanya. Kita nak suruh sukarelawan kemas2 = nak jimat kos. Ini ko print baju = buang duit? Better upah tukang bersih, lagi menjimatkan dan sah2 bersih kawasan tersebut. 

Tak payah ;

- BAS

- MAKAN FREE

- GANTI CUTI KAKITANGAN

Hanya perlu bayar gaji je dan offer peluang pekerjaan. Merancakkan ekonomi lagi la ada. Haish.

5. Letak bendera BN.

Haish. Hijack program kerajaan sebagai program parti. Haishhhh.

6. Sesetengah tempat matlamat tak sampai sebab cuaca. Jenis tak plan awal2. Kot ye pun kemas2, try semak dengan jabatan kaji cuaca. Walaupun ramalan je at least membantu ko merancang apa2. Haishhh. Tak dapat kemas2 satu hal. Ini dijaja dengan konsert dan hiburan? Haishhhhhhh. Rujuk sini.

7. Kesimpulan nya pembaziran telah berlaku disini. Ke atas program yang ada matlamat baik. Tetapi pengakhiran dia tak pula sebaik sepertimana matlamat asal. Lue fikirlah sendiri. Bai. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...