Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 3 Februari 2013

BN jemput PSY datang Malaysia.


Sempena tahun baru cina. Pada 11/2 neh PSY akan didatangkan khas dari Korea ke Malaysia untuk menghiburkan lebih kurang 60,000 hadirin yang dijangka akan memeriahkan sambutan tahun baru cina anjuran BN.

Ada masalah ka?

Pendapat aku, lantak lue la bn. Lue nak bawa sapa2 pun itu urusan lue. Maleh aku nak campur urusan lue. Tapi. yeahh ada tapi beb. Tapi ada satu persoalan yang terdetik dalam pemikiran aku.

DUIT SIAPAKAH YANG DIGUNAKAN UNTUK MEMBAYAR PERSEMBAHAN PSY?

Percuma?

Waklue. Mimpi bleh la.

KAH KAH KAH  

Dispekulasikan anggaran bayaran kepada PSY untuk membuat persembahan ialah sebanyak RM2juta. Wow. Banyak tue der. Bukan cikai2 punya bayaran. Sekarang BN jemput PSY. Buat persembahan di Pulau Pinang. Untuk meraikan sambutan tahun baru cina. Asalkan guna duit sendiri or duit pengunjung2 yang hadir, [jangkaan orang ramai yang akan hadir ialah 60,000 orang] ia tak menjadi masalah kepada sesiapa aku rasa. Paling2 koman pun orang rasa bengkek jek. Apasal PSY tak mai sini? Wakaka.

Asalkan BN tak guna duit pembayar cukai aku rasa benda neh takde hal. Pendapat aku, aktiviti mengarut macam neh jangan nak memandai2 gunakan duit rakyat. Gunakanlah duit parti ke apa ke. Yang penting dari kita kayakan si PSY tue baik kita turun ceruk2 kampung cari orang susah dan buat apa2 perkara berkaitan dengan nya untuk membantu menyelesaikan masalah/dilemma yang dihadapi oleh setiap rakyat.

So aku takde nak marah ke apa. Pasal tak guna nak marah2 benda yang tak pasti. Cuma nak minta pengesahan dari BN jek. Guna duit sapa sekarang? Harap BN bagi penjelasan. Sebelum kita siasat sendiri. Boleh bn? 

kah kah kah 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...