Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 4 Februari 2013

Terkini : Puak2 SAMSENG halang masuk kawasan FELDA.



TERKINI!!
sdr.Mazlan Aliman pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) di ganggu oleh puak2 perkasa dan samseng2 india di ceramah beliau di Sg.Tengi Hulu Selangor! beliau tidak dibenarkan masuk ke kawasan ceramah oleh puak2 ini!
mohon SEBARKAN!!
 




Terkini: Sekatan ceramah di Felda Sg Tengi malam ini!

Dari jam 3 ptg tadi, saya, Lawyer Haris Abdullah, Abd Rahman Ramli, Tanggam dan Fadil Osman mewakili ANAK mengadakan perbincangan lebih sejam mengenai larangan dan sekatan mengadakan aktiviti di Felda di Ibupejabat Polis Bkt Aman. 

Kami menyerahkan memorandum kpd Ketua Polis Negara yg diwakili beberapa orang pegawai kanan Bkt Aman. Isunya jelas, siapa yg berotoriti di felda dlm menentukan soal kebebasan bersuara dan berhimpun. Polis atau pengurusan Felda?

Sedih dan dukacita, malam ini berpuluh2 anggota polis bantuan dengan samseng2 upahan menyekat laluan masuk ke Felda Sg Tengi. Sungguhpun laporan polis telah dibuat; mereka tidak endahkannya.

Kami percaya ia didalangi oleh Ahmad Maslan, Isa Samad dan Faizoull Ahmad yg membuat arahan utk menyekat Pakatan Rakyat dan Anak. 

Umno telah ambilalih tugas polis dengan memperkudakan pengurusan Felda. Yang mereka sangka kuat selama ini, rupa2nya meleset.

Mereka sedar, sokongan di Felda pun kian rapuh!

Tiada pilihan lain, sekat penyaluran maklumat, halang aktiviti pembangkang!

UMNO BACUL......

Sumber oleh Mazlan Aliman untuk sebaran umum. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...