Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 22 November 2012

Lagi bukti perdagangan Malaysia - israel.

Aku sebenarnya blur2 dalam isu neh. Aku nampak dorang sebarkan gambar dokumen ini di wall facebook. Korang tengok sendiri ;



Sumber : sini.

Syarikat perusahaan getah tue under kerajaan malaysia ka? Kerajaan malaysia ada saham ka dalam syarikat itu? Kalau ada saham bleh gak nak marah tapi kalau ia syarikat swasta aku tak fikir kita ada hak nak tentukan dengan siapa mereka mahu berdagang. Baiklah, kita mungkin benci dan anti israel tetapi perkara yang sama tidak boleh diaplikasikan ke atas orang lain.

Walaupun kita seme rakyat malaysia tetapi aku tak boleh nak paksa orang lain untuk anti israel sebagaimana yang aku anti. Itu yang aku nak sebutkan disini. Jika ini syarikat milik malaysia maka ada la sesuatu yang boleh dipersoalkan. A

ku mahu tahu kenapa bersih yang dituduh menerima dana yahudi, pr yang dituduh berkonspirasi dengan yahudi tetapi yang terkantoi berkerjasama dan menjalankan hubungan perniagaan dengan yahudi itu umno barisan nasional?

Itu jek la.

Kalau ia syarikat swasta aku no komen. Bagi aku mungkin malaysia tetap menetapkan bahawa swasta berhak meniaga dengan siapa. So polisi itu aku hormat je la. Boleh tak suka tapi aku tetap hormati polisi itu. Pasti ada sebab kenapa polisi seperti itu dimuktamadkan walaupun aku memang tak suka.

Dan aku suka nak dengar jawapan dari Mukhriz Mahathir. Apakah ini bahan ini untuk syarikat muslim palestine di palestine? Hehe. Soklan pagi tadi belum lagi dibalas dah aku tambah soklan baru kan? 

Jawab la MITI. Aku tunggu neh. Buat apa jadi menteri kalau syok di gelangang sendiri? Hanya jawab soklan yang favor kepada diri sendiri dan fitlter soklan yang tak favor kepada diri sendiri? Aku ingatkan najib je pengecut.. demmmm seme sama je ek dalam umno?

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...