Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 21 November 2012

Wanita UMNO cun melecun report polis terhadap TGNA.

Bangga siot muka masuk paper. Ko ada? Aku takde beb.

Wakaka.


Wanita di atas neh nama dia Zarina. Dia ketua wanita umno. Dia report polis sebab dia terasa dimurtadkan oleh TGNA. Dan dia juga terasa sebab PAS berdoa kehancuran ke atas parti umno dan bn. Dia buat laporan dan berharap polis akan siasat Alquran dan Allah swt.

Betul la kan aku cakap?

Doa tue merupakan satu ibadah dalam islam. Ia memang perbuatan dianjurkan oleh Allah swt itu sendiri menurut hadis. Semakin kita meminta kepada Allah swt maka semakin Allah swt sayang kepada kita. Doa juga merupakan satu interaksi langsung antara manusia dengan Allah swt. So lepas report polis, sapa yang PDRM nak siasat? 

Takan nak siasat manusia yang berdoa? Sejak bila doa itu merupakan satu kesalahan pula? Islam tak kata haram pun. Jauh sekali berdosa besar. Undang2 malaysia pun tak mengatakan ia merupakan satu perbuatan jenayah. Macam mana PDRM nak buat kerja neh?

So dalam kes neh mestilah akhirnya PDRM kena siasat  Allah swt dan kandungan Alquran. Betul la tu. Doa2 itu akan pergi kepada Allah swt. So untuk menyiasat kes neh kena la PDRM siasat Allah swt.

kah kah kah

Aku akan tunggu dengan penuh kesabaran melihat kesungguhan PDRM siasat Allah swt dan kandungan Alquran. Aku juga akan menunggu dengan penuh sabar melihat hukuman yang bakal PDRM laksanakan terhadap Allah swt.

Yang paling aku tak sabar2 nak tunggu bila PDRM kemukakan surat hadir ke mahkamah or balai polis kepada Allah swt untuk ambil keterangan Allah swt dan keterangan dari Alquran berkenaan isu doa. Aku juga akan menunggu penuh sabar untuk PDRM mempersoalkan ciri2 orang murtad yang telah ditentukan oleh Allah swt menerusi Alquran dan hadis. 

Mari kita sama2 nantikan UMNO + BN  dan PDRM penjarakan Allah swt di malaysia. Aku tak sabar2 tau. Siyes.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...