Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 21 November 2012

Najib jangan tipu2 oke, aku tak suka.

Kemain degil. Taknak lantik aku jadi penasihat tapi still menipu depan2 aku. Dah berapa kali dah aku nasihatkan berhenti menipu dan berhenti menyebarkan benda karut marut dalam media arus perdana? Nampaknya ko tak serik2 ek najib. Ko ingat apa menda yang terpapar di berita tue confirm orang akan percaya ke? Jangan mimpi la ko.

Sebentar tadi najib telah melakukan penipuan secara besar - besaran melalui paper metro. Aku agak terkejut. Lihat kat bawah neh geng ;


Ko menipu.

Maaf, aku memang takde bukti ko menipu tapi aku dengan slumbernya akan tetap mengatakan ini ialah berita penipuan dan karut semata2. Satu benda yang aku faham di malaysia mengenai berita arus perdana ialah berita arus perdana merupakan satu pemberitaan yang di didik untuk melaporkan apa yang pihak atasan kehendaki, bukan berdasarkan kepada apa yang benar2 berlaku.

Sebab tue aku memilih untuk tidak mempercayai pemberitaan di atas. Ini pembohongan. Ko ingat ko tue sapa yang OBAMA nak dengar? Kalau ko hebat sangat suruh la OBAMA nasihatkan israel untuk patuhi perjanjian pelan damai 1967, boleh?

Kalau ko hebat sangat sampai OBAMA nak dengar kata2 ko apa kata lepas neh ko suruh USA p berkawal kat sempadan gaza dan halang kekejaman tentera zionist aka terorrist ke atas umat islam di gaza, boleh?

Tak pernah aku nampak ko mengeluarkan kenyataan itu pun. So makna nya tak de la obama nak layan permintan2 ko pun. Setakat OIC cam OIC je la. Aku pun tak pasti mahathir berlakon ke apa bila bab palestine - israel tapi ia menyakinkan aku bahawa mahathir lebih berani dari ko.

So najib, jika ko fikir ko boleh menipu rakyat malaysia dengan berita di atas baik ko hentikan. Ko bukan sahaja tidak dapat menipu aku bahkan aku akan sebarkan ke seantero malaysia bahawa ko menipu. 

Kalau pun mereka terpedaya selepas membaca berita di atas aku akan pastikan mereka tersedar selepas membaca blog ini. Najib masa ko dah tamat. Penipuan ko dah tak laku. Bai. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...