Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 20 April 2012

Ibrahim Ali intip mahasiswa yang berkhemah di dataran merdeka.


Peh.

Ibrahim Ali pandai kaw. Dia dah jadi penyiasat sekarang neh. Korang lihat dan baca sendiri apa yang dia cakap kat dalam paper di atas neh ;

"Malam kelmarin saya pergi ke sana senyap2. Lama saya perhatikan dan tengok ada kereta berhenti dan menghulurkan duit serta khemah kepada pelajar ini".

kah kah kah

Adoii.. sakit otak aku.. sakit otak sebab gelak kuat sangat. Dari perut bawa ke otak. Punya kelakar larh statement ibrahim ali neh. Bukanlah perkara yang rahsia pun benda yang dia cakap tue. Aku dan ramai orang siap sebarkan lagi.. kepada sesiapa yang nak menaja dialu2kan.. apa benda yang dia siasat tue? Apa pun takde sebenarnya.

kah kah kah

Memalukan!

By the way, kepada kekawan yang nak menaja atau nak menyumbangkan apa2 secara direct kepada mahasiswa2 yang berdemo tue boleh larh berhenti buat sementara waktu sebab mereka dah mengosongkan kawasan perkhemahan untuk memberikan laluan kepada konsert diraja. Perkhemahan akan bersambung semula pada hari ahad neh. Selepas berlalunya konsert tue kalau nak menaja ke apa boleh larh berbuat demikian.

Errr.. kalau ibrahim ali nak menaja pun boleh. Dan errr... penajaan kepada mahasiswa tue bukan larh satu perkara yang sangat rahsia atau sulit taw.. kita orang seme dah tahu. Harap ibrahim ali kalau nak menyiasat ka, buat penaakulan ka analisis ka apa ka tolong larhhh.. tolong call detektif conan dulu. Insya-Allah dia pasti akan membantu..

kah kah kah

Ameno : Kelakar dowhh.. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...