Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 20 April 2012

Kubur 1malaysia tak wujud ek?

Ce cakap mana satu betul neh?



Betul ke tak betul kubur 1malaysia neh wujud ataupun tak wujud? Check posting lepas disini. Bercakap benar mesti mao. Ko boleh suka dan boleh tak suka sesiapa pun tapi jangan disebabkan rasa tak suka ko tue ko nak heret satu dunia pula tak suka apa yang ko tak suka. Simple.

Sekarang faham betul2.

1. Kita dah tahu perkuburan neh kubur orang asli.

2. Kita diberitahu bin dan binti ialah perkara biasa bagi orang asli dan itu tidak semestinya melambangkan dia itu orang islam.

3. Kita juga dapat info bahawa persamaan dari segi batu nesan tue memang ada tetapi yang ditanam adalah mereka2 yang bukan beragama islam.

4. Kita juga dapat tahu bahawa kubur orang islam dan orang bukan islam tidak dicampurkan sekali dalam perkuburan orang asli neh.

Jika apa yang diberitahu neh adalah hal yang benar, mohon diperbetulkan balik salah faham yang timbul. Kalau apa yang dia bagitau tue salah, maka bagi fakta sebagaimana fakta yang dia bagi. Maksudnya sila nafi guna fakta larh der.

Sehingga terbukti apa yang dia sampaikan tue adalah salah, maka aku anggap je benar dan berpegang kepada kata2 tersebut. Bai.

Sumber : sini

Nota : Artikel pertama telah di edit dan segala salah faham telah diperbetulkan terima kasih atas info. Minta maaf kepada semua pihak yang terlibat dalam artikel sebelum neh. Segala salah faham yang timbul amatlah dikesali.

Ameno : Sekali tersalah daa..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...