Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 21 April 2012

Kantoi kali kedua.. isu mahasiswa bersama kondom

Hehehe..

Kantoi kantoi dan kantoi.

Itu jek aku boleh cakap. Terima kasih kepada rakan facebook yang menyiasat punca dari mana blogger bengap tue dapat gambar kondom tue. Kali neh memang bodoh tak layak lagi ditabalkan kat blogger bodoh tue. Dia lebih bodoh dari bodoh itu sendiri. Dasat.

kah kah kah

Lihat kat bawah neh ;



Cam tak gambar kat atas neh? Confirm korang cam kan? Ia mula2 diperlihatkan dalam gambar kat bawah neh ;


Aku sampai sini dah start tergelak2.. 

Bodoh gilee lahaiiii...

Sampai sekarang aku dok terkenang2kan kebodohan dia.. adoiiyaiii
 .
Link asal gambar tue ==> sini.

Masih ingat bagaimana papa gomo dan geng2 dia terkantoi fitnah anak lim guan eng? Adun pas dan pelbagai lagi kes2 yang aku dah tak larat nak sebut? Fikirlah der.. kalau sekali dua ada logik juga. Mungkin kita tersalah info atau dihadapkan dengan maklumat yang tak lengkap tapi kalau dah asyik kantoi dan kantoi sudah semestinya ada sesuatu yang tak kena disitu. 

Dan kalau korang benar2 ada akal, maksud aku penyokong2 umno, sudah semestinya korang tahu macam mana nak buat kan? Berhentilah mempercayai orang2 yang dah sering terkantoi dengan fitnah. Sekali dua ada maafnya, kalau dah berkali2? Ada sesuatu yang korang kena kaji masak2. Bukan dengan bloggers umno jekk dengan otak korang sekali korang kena kaji.. pasai apa dok percaya lagi entry2 blog bloggers pemfitnah. Bai.

Hasil siasatan : Rakan fb.

Ameno : Kelakar siot dorang neh..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...