Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 16 Februari 2012

Urgent : Mencari Orang Hilang.

Pelajar Di New Zealand Kehilangan Abang
Seorang pembaca blog MT, Martini Mohamad Yusoff telah mengirimkan satu email kepada saya dua hari lalu yang mahu meminta jasa baik untuk menghebahkan kehilangan abangnya, Marzuki Yusoff, 35 (foto) pada 13 Februari lalu.

Menurut Martini yang kini sedang menuntut di New Zealand, abangnya itu hilang ketika keluar rumah di Kampung Chenderong Batu Wakaf Baru Tumpat untuk ke kampung Rendang Melor, Kota Bharu pada kira-kira jam 6:15 petang dengan memandu kereta Persona warna biru kelabu (grey).

Menurut Martini ketika abangnya turun dari rumah berpakaian t shirt putih lengan pendek dan berseluar jens biru.

Menurutnya keluarga sudah puas mencari dan mengesani Marzuki termasuk menanyai rakan-rakannya tetapi sampai kini masih belum ditamui. Laporan polis juga sudah dibuat.

Martini dan keluarga sangat berharap agar sesipa mengetahui di mana abangnya berada sila memaklumkan kepada keluarganya di kampungnya Wakaf Baru. Ekoran kehilangan abangnya itu menyebabkan Martini tidak boleh menumpukan kepada pembelajaran keran asyik mengenangkan nasib abang kesayangannya itu.

Martini sangat berharap sesiapa menemui atau mengetahui di mana Marzuki berada dapat memberi tahu kepada keluarganya di Wakaf Baru.

Ideniti Marzuki seperti beriku:

Umur: 35 tahun.
Ketinggian: 180 cm
Warna kulit: Sawo matang agak berisi (sedarhana).
Rambut: pendek.


Sama-sama kita berdoa agar Marzuki segera balik ke pangkuan keluarganya dalam keadaan selamat. [wm.kl.9:32 am 16/02/12/]

Baca dan sebarkan di media masing2. Tenkiu.

Sumber  : sini

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...