Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 18 September 2011

Laman NGO Bangladesh dihack rupanya.

Novandri tengah kecoh mempersoalkan napa blogger pembangkang tak dedahkan isu bahawa laman ngo bangladesh tue kena hack. Laaa.. sebelum ko dan blog2 umno yang lain dedah.. aku dah dedahkan dulu dah kat dalam fan page aku. Sila tengok bawah neh ;


Klik sini dan sini untuk lihat hari apa aku tulis pasal neh. Petang isu neh heboh malam tue aku upload benda neh. Lagi satu aku tatau larh samada seme blogger pembangkang tuduh ka apa ka dalam isu neh tapi dalam artikel milosuam aku tak nampak pun dia tuduh. Dia bagitau dia dapat informasi dari pembaca dia dan maklumat neh belum terjamin benar sebab dia pun tulis " andai maklumat neh benar ". So takan tak faham isu mudah cam neh?

Tapi yang heran nya blogger umno leh tuduh pr ubahsuai kandungan dalam tue pula. Hahaha.. yang tue aku tatau. Pasal benda tiada bukti. Kalau umno leh tuduh pr ubahsuai.. pr pun leh tuduh umno ubahsuai gak. Mungkin gak umno yang hacked info dalam web tue dan tulis macam2 dan sampaikan info neh pada pr untuk dikecohkan sampai satu masa dorang dedah bahawa website neh telah dihack dan pr menfitnah segala bagai. Mana nak tahu kan? Dah saling tuduh menuduh je.

Kali terakhir aku masuk semalam dan sempat printscreen ialah benda kat bawah neh ;


Dan tadi bila aku masuk dia jadi macam neh ;




Maksudnya kerajaan bangladesh dah dapat info pasal neh larh sebab tue dorang kemaskini maklumat dalam neh. Apa pun macam aku dah tulis kat atas samada laman neh wujud ataupun tak wujud bukan isu pokok. Isunya memang ada pengundi dari bangladesh di malaysia neh. Dan memang mereka disuruh mengundi bn sebagai syarat mendapat kewarganegaraan di malaysia neh bagi yang dah lama menetap. Konon-nya sebagai balas budi.

Tak percaya baca luahan tiara disini. 

Ameno : 1malaysia international races. Hahaha..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...