Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 19 Ogos 2011

Video ucapan paderi muslim kelahiran kelantan.




Jangan salah faham. Ini bukan tajuk aku. Neh tajuk blogger umno. Sekali baca pun memang nampak dorang bodoh piang. Nak tahu pasal apa? Meh aku explain ;

1. Paderi = father = kristian

2. Letak tajuk paderi muslim. Mana ada paderi yang muslim. Sepatutnya letak lah tajuk paderi melayu. Melayu, melayu lah. Muslim, muslim lah. Mana ada sama dua benda tue. 

3. Macam biasa.Asal lahir, ada kaitan even menetap or kahwin dengan orang kelantan je pun balik2 kelantan mesti kena punya lah. Mentaliti low class. Kat mana ko lahir itu bukan isu. Isunya bila akidah ko bermasalah segala bagai itu datang dari masalah diri ko sendiri. Mentaliti low class neh yang ada pada kebanyakkan blogger umno. Siyes menyampah aku baca. Pongpang2 kelantan.Ada je benda nak kait dengan kelantan.

Lihat gambar di bawah neh pula. 


Sekarang neh di blog2 umno dorang tengah rancak main isu ;

1. Kelantan lahirkan orang murtad. Dan gejala murtad di kelantan berterusan. ermm.... which is aku rasa.. urmm.. heh. Kelakar!

2. Dorang juga heboh pasal kristianisasi sebab isu neh memang isu yang mudah meraih sentimen. Aku tengok sana sini blogs umno dan media umno memainkan isu sana sini murtad, sana sini nyanyi lagu gereja dan etc. Hari2 beb. Masuk tv. Hari2. Aku pelik tapi tak boleh nak sangkal apa2 sebab tiada bukti menunjukkan bahawa pendedahan itu ialah sandiwara.

3. Sentimen perkauman dan keagamaan sedang dibakar2.

Pendek kata orang yang membela murtad kini sedang sedaya upaya menjadi jaguh dalam kes murtad. Urmm.. kalau sungguh berubah aku sokong. Siyes. So apa lagi. Tangkaplah paderi melayu yang dalam video neh hah. Setakat tayang video main isu dan condemn sana sini aku pun teror. Almaklumlah takde kuasa. Neh orang yang ada kuasa dan mampu bertindak nak buat apa pula? Takan buat cara mana aku buat pula?

kah kah kah

Nampaknya takde beza lah aku dengan ko. Ada kuasa takley bertindak.. sekurang2nya aku lagi bagus lah daripada pemimpin korang. Berani gak menyound depa dalam blog. Muahahaha..

Nota : Tiada bukti bahawa lelaki dalam gambar neh ialah murtad dan berasal daripada kelantan melainkan sumber dari blogs2 umno semata2. Sila mengambil pendekatan baca boleh, percaya? Lue tanggung sendiri.

Ameno : Hukum murtad pun tolak lagi ada ahti pongpang2 pasal murtad.. heh lawak!

Share this

1 Response to " Video ucapan paderi muslim kelahiran kelantan. "

  1. Standard la sarkis. Dokumen pun dipalsukan. Tak mustahil Video pun sama

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...