Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 15 Ogos 2011

Wira perkasa mengamuk siot..

Kah kah kah 

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Babak2 dramatik perkauman dan memainkan sentimen keagamaan cuba diwujudkan disini. 

1. THE STAR = MCA punya

2. MCA = meniru cara 8tv isu iklan [8tv tidak sengaja, mca sengaja]

3. MCA = letak benda tak sensitif.

4. MCA = PERKASA = perang kaum dan agama.

Ceh. Sandiwara yang senang dikesan. Takan editor the star tak check ADA BABI whoorr dalam ramadhan delight tue? Unless.. memang disengajakan..

kah kah kah

Baca bawah ;

Ketua Wira Perkasa, Irwan Fahmi Ideris berang dengan cara tindakan meminta maaf ‘sambil lewa’ oleh akhbar The Star kepada umat Islam di seluruh negara dan menyifatkannya sebagai tidak ikhlas. 
Irwan Fahmi berkata, tindakan The Star meletakkan permohonan maaf mereka di muka surat tiga akhbar itu menjelaskan bahawa akhbar tersebut ‘kurang ajar’ dan cuba bermain-main dengan sensitiviti umat Islam di negara ini.

“Itu bukan cara meminta maaf cara terbuka..itu kurang ajar namannya, minta maaf di muka surat tiga adalah satu lagi penghinaan kepada umat Islam! “Jangan buat main-main dengan isu ini, tolong minta maaf cara terhormat kepada umat Islam sekali lagi, cara tu tidak ikhlas!” jeritnya sejurus membakar akhbar The Star sebelum majlis berbuka puasa anjuran Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (PERKASA) di Kelab Sultan Sulaiman, di sini hari ini.

Beliau berkata, PERKASA enggan menerima permohonan maaf sebegitu dari akhbar bahasa Inggeris tersebut dan mengugut akan menggesa Kementerian Dalam Negeri (KDN) untuk membatalkan lesen The Star sekiranya gagal memenuhi tuntutan pertubuhan itu.

Sementara itu, Irwan Fahmi dan anggora Wira Perkasa yang hadir bertindak membakar beberapa naskhah akhbar The Star bersama beberapa ekor ‘ular’.

Bacaan penuh disini 


Ameno : Tukar taktik larh woitt..

Share this

0 Comment to " Wira perkasa mengamuk siot.. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...