Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 18 Ogos 2011

Iklan video guiness stout - baik untuk anda.

Neh hah versi iklan arak dalam bentuk video. Paparan video neh berkualiti sangat teruk. Tapi ia berupaya menyangkal persepsi negatif aku sedikit sebanyak. Kalau diperhatikan iklan arak neh dilakonkan oleh orang india yang aku percaya bukan beragama islam.

Cuma heran gak napa iklan neh tersiar dalam buku tahunan guru2 melayu? Mungkinkah guiness stout adalah sponsor kepada penerbitan buku itu? Ataupun ada sebab2 tertentu? Tak kisahlah tue. Satu point yang aku nampak disini ialah kesungguhan orang islam malaysia yang ingin berubah dan telah pun berubah dengan mengharamkan iklan2 macam neh diterbitkan di tv lagi.

Dalam isu neh aku nampak seluruh rakyat malaysia bersatu padu. Ada baiknya kita generasi sekarang ikut semangat generasi dulu dengan bersatu padu jatuhkan bn. Kalau dulu mereka boleh berubah demi kebaikan bersama, maka sekarang rakyat malaysia generasi baru pun boleh berubah dan mengubah untuk generasi akan datang.

Jangan biarkan anak cucu cicit kita maki kita disebabkan kita terlalu lembik dan berkompromi je dengan segala bagai gejala rasuah, salah laku dan penyelewengan pemimpin kini. Okey? Sila lah tonton di bawah neh ;


Trademark yang tak boleh aku lupa..

baik untuk anda..

kah kah kah


Ameno : Teringat parpu kari.. muahahaha..

Share this

0 Comment to " Iklan video guiness stout - baik untuk anda. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...