Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 20 Ogos 2011

Gambar rosmah mansur kena bodek baik punya..

Lihat gambar di bawah neh. Nak marah aku ka apa ka itu korang penyokong umno punya pasal. Dan dasar aku yang biasa aku pegang macam selalu ===>

ADA AKU KESAH?

KAH KAH KAH

Lihat gambar bawah. Ampu seribu darjah neh. Power wa cakap lue ;


Yaaa selagi boleh lue ampu lah rosmah sampai mampos..

Lagi cium tangan baik punyaaa....

Konon bolet dapat sedikit dana 111 permata lew tew...

kah kah kah

Sanggup malooo kan diri sendiri.. untuk bodek rosmah mansor..

kah kah kah

Apa? Marah? Geram? Cakap aku takde modal? 

Ada aku kesah?

Aku punya pasal lah nak mengelak kan gambar neh..

kah kah kah

Ameno : gila baik punya ampooo... muahahahah..

Share this

0 Comment to " Gambar rosmah mansur kena bodek baik punya.. "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...