Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 14 Ogos 2011

Wajah sebenar mismah didedahkan.


Lihat gambar di atas neh. Ini lah dia wajah sebenar mismah. Wajah yang sinar harian tutup kelmarin. Tapi dapat kat utusan, ia didedahkan. Sebab berdiri sebelah orang umno lah katakan. Mismah juga dikatakan sedih dengan tohmahan pembangkang terhadap isu kerakyatan yang dia miliki. Uihhh mismah? Orang umno punya penjelasan je ka ko dengar dan baca? 

Pihak pembangkang tak pernah salah pun dalam isu mismah. Dah berkali2 kita sebut bahawa kita nak bersihkan sistem SPR. Dan itulah pun yang kita lakukan sekarang. Mismah patut bersyukur dengan pendedahan yang pembangkang buat. Kalau tidak sampai sekarang ic dia dalam web jpn warna merah. Dia suka ka macam tue? 

Itu kalau benar lah bahawa wanita di dalam gambar di atas ialah = mismah. Kalau dia berlakon ka apa ka aku tatau.Itu kira citer lain.

kah kah kah

Ameno : Mismah tak dapat upah.. <-- mismah mengaku sendiri neh.. aik.. orang tak tanya dia pandai2 cakap pula.. kah kah kah

Share this

0 Comment to " Wajah sebenar mismah didedahkan. "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...