Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 1 Mei 2011

Hot : Hishamuddin saman anwar ibrahim!

Hishamuddin nak saman anwar ibrahim sebab anwar ibrahim mengaitkan nama hishammudin dalam isu video seks zina. Hahaha.. orang tue dah marah. Baca bawah dulu ;



1. Hishammudin cakap dakwaan anwar perlu dijawab di mahkamah. 

Habis tue dakwaan korang terhadap dsai macam mana pula? Nak suruh dsai saman korang? Ada berapa banyak tuduhan terhadap dsai? Perisik? agent? penjual negara? pengkhianat? peliwat? Perlu ke dsai filekan saman untuk menjawab semua pertuduhan2 itu? Hidup biar adil wey. Kalau umno dan pkr sama2 proceed rci kita boleh tahu sapa benar sapa salah.

2. Hishammudin cakap tindakan anwar mengaitkan dia dengan isu video seks adalah untuk mengalihkan perhatian masyarakat dari masalah pkr.

Sapa alih sapa sebenarnya? Aku rasa isu video seks ini adalah sebagai taktik keji dan kotor kerajaan untuk mengalihkan perhatian masyarakat daripada korupsi kerajaan pula. So macam mana? Aku neh rakyat. Bukan pkr yer. Harap maklum. Ada nak saman ke?

3. Hishamuddin cakap pas perlu keluar dari pakatan sebab tindakan pas menguntungkan dap.

Aku cakap tindakan pas keluar dari pr pula akan menguntungkan umno. Jadi macam mana? Nak bagi keuntungan pada orang yang belum tentu selamanya kafir atau orang bercirikan munafiq? Biar pemimpin pas fikir masak2 dulu yer. Ko jangan sibuk hishamuddin.

4.Hishammudin bidas pr membelanjakan 600,000.00 ribu utk kempen iklan anti-isa.

Kali neh aku bersetuju kalau sungguh dakwaan hishammudin neh benar. PR janganlah buang duit rakyat untuk buat kempen peribadi pula. Masih ramai rakyat susah yang perlukan duit2 tersebut. Buat iklan gah2 macam iklan 1malaysia tapi keuntungan satusen pun tak dapat kat rakyat yang memerlukan pun tak guna gak. Dah ramai dah menyampah kat ISA neh. Kalau nak buat kempen pun, jimat2 sket duit tue. Agak2lah sampai rm600,000.00 pula. Pembaziran!

Ameno : Umno berdendam dengan pkr, tapi satu malaysia diseret untuk menyelesaikan dendam dan permusuhan peribadi dorang pula.. pasal apa?

Share this

7 Responses to " Hot : Hishamuddin saman anwar ibrahim! "

  1. Kalau RM600k tu bagi aku x sebanyak yg kerajaan belanjakan utk emel 1 malaysia tu.. mana lagi membazir?

    BalasPadam
  2. Mana lagi membazir? maknanya ko mengaku lah yang menda neh memang pembaziran pun ye tak? kita jangan buat pemikiran macam tue., bandingkan yg buruk dengan lebih buruk utk rasa diri bagus. sikap seperti itu haruslah dikikis.

    BalasPadam
  3. kah kah kah!! baru kena jentik dan mengelupur macam cacing kepanasan

    tu jentik sikit je tu...penakut nak mampus

    DSAI kena tuduh sejak tahun 98...masih relek jer

    BalasPadam
  4. isa nie berbeza cara hukuman islam..dan tak diredahi allah...600k utk berjuang di jalan ALLAH..aku tak berkira..jgn berani cakap in pembaziran

    BalasPadam
  5. adoiiiyaiii inilah namanya unik. 600k di jalan islam apa? buat banner lebih baik atau bantu org susah lagi bagus? ko jgn pandai2 nak kaitkan seme dengan islam beb.. adoiyaiii...

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...