Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 3 Mei 2011

Farahana jamaluddin heroin baru umno..

Sebenarnya aku tak tahu lah kalau korang perasan ke tak perasan benda neh. Benda neh berlaku pada hari ahad ataupun sabtu. Aku ingat-ingat lupa. Tv3 undang farahana iaitu penghina tuan guru nik aziz ke tv3 untuk memberikan ulasan berhubung isu sumpah eskay dan perangai amk yang bergaduh dalam masjid. 

Aku memang nak tulis pasal si farahana neh pada awalnya. Tapi aku rasa aku nak tunggu utusan keluarkan kenyataan dia dalam bentuk video dulu. Alah macam eskay. Difilemkan dan di-iklankan. Takan farahana punya takde pula? Heh.

Tapi tunggu punya tunggu. Takde. Takpe. Baru satu hari. Aku tunggu lagi. Aik takde gak. Apasal paper utusan tidak mengiklankan dan membediokan babak heroin terkenal umno ketika ini? Aku agak kecewa sebentar. Aku sedih. Siyes. Lihat muka aku betul2. Nampak tak aku ketawa berdekah2? Itu tandanya aku sedih yang amat atas perbuatan utusan neh. Heh.

Korang tahu apa yang si farahana neh ulas kat depan tv3? Fuhhhh.. dia cantik bhai. Bertudung. Memang sopan. Kening dia pun sama. Cun. Trim baik punya. Heh.

Farahana cakap ;

1. Dsai tidak patut lari dari kebenaran.

2. Wan azizah patut bersumpah mewakili suami dia sebab wan azizah mengatakan pelaku dalam video seks bukan dsai.

3. Pas patut berundur dari PR kalau betul pas parti yang memperjuangkan islam.

4. AMK memalukan sebab buat provokasi dalam masjid.

Kah Kah Kah..

Apa yang lawak bangang dalam kenyataan farahana neh? Yang sampai ko gelak2 neh..? Siyes. Mana ada lawak dude. Aku gelak bukan pasal kenyataan farahana neh beb. Aku gelak because.. aku nampak si farahana neh baca sekerip depan kamera. Ada aku kesah dengan kenyataan dia? Nope. Aku kesah pasal sekerip je. Aku heran apsal dia kena baca sekerip depan camera pulak kalau sungguh itu statement yang keluar dari sanubari dia. Itu je. Kah Kah Kah..

Adoiii tv3 + umno = buat lawak. Kot ye pun korang nak menambahkan garam + perasa + ajinamoto buatlah kasi elok sket. Ini tidak. Terang-terangan mata di farahana tue ke bawah tengok paper dan baca balik depan tv. Cakap macam takde emosi. Mendatar je nada suara. Lainkali suruh si farahana hafal sekerip dulu. Jangan baca depan tv. Buat malu. Orang tahu itu wayang beb. Orang tahu. Kenyataan yang keluar dari kepala hotak tak perlukan sekerip. Macam yang aku tulis dalam belog neh. Aku tak perlukan sekerip pakatan rakyat untuk merapu sakan segala bagai dalam belog neh sebab aku punya sukalah aku nak mengarut apa pun dah belog aku. Heh.

Dah korang baca lah kenyataan-kenyataan farahana neh. Baca lah elok2. Kah Kah Kah..




Ameno : Heroin umno.. depan tv bertudung.. belakang tv? Heh. lue fikirlah sendiri.
Ada video menarik untuk di share? NaK menang RM5k? Klik sini

Share this

10 Responses to " Farahana jamaluddin heroin baru umno.. "

  1. Bdk tu x sedar lagi dr lena...

    BalasPadam
  2. Sumpah sebelum selesai proses penuduhan dan pendakwaan?

    Kat mana lah si Farhana Jamaluddin ni mengaji.Asas fardhu ain pun gagal (menutup aurat),inikan nak berbicara berkaitan fiqh.

    3 Bahagian Sabar


    Berdakwah tapi jadi ahli Neraka?

    .

    BalasPadam
  3. Yang aku ingat ialah perkataan betina ni menyatakan kat tv3 tu ialah nik aziz melacurkan agama dan azizah melacurkan politik untuk anuwar. nauzubillah anak muda betina ini langsung tak hormat orang tua. TV3 tu pulak ajar anakx kecil apa itu lacur. anak perempuanku umur 9 tahun tu tanya, abah apa itu lacur. Cukuppp la macammana nak ajar anak berbudibahasa kalau tiapx hari orgx pandai asyik cakap benda alah tu aje. Masyaaalah tolonglah kami wahai muftix, jangan jadi bisu.

    BalasPadam
  4. Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

    BalasPadam
  5. asal Anwar takut sgt dgn soalan ttg dato eskay??? asal sbut ja dato eskay.."soalan lain, soalan lain..."

    Najib, Rahim Thambie Chik bleh plak dia condem...

    1 lg... suruh sumpah x mo, suruh wat ujian pengesan pembohongan pon x mo...(cadangan puak Erdogan PAS - Husam Musa)

    Abis apa yg dia maw?? QAZAF???

    Iya lah kan...dlm undang2 Islam kena ad 4 saksi, dh terang2 dlm vid tuh x dk 4 saksi..sok klu btol dlm vid tu Anwar, selamat lah dia...

    Masa ni boleh plak DS Anwar Ibrahim sumpah guna nama Allah...http://youtu.be/hoWEsygXuO0

    Nampak sgt penipu!!! PKR=Pemimpin Kencing Rakyat

    BalasPadam
  6. MEMANG SAH LAH TV3 NI TV TIGA SUKU. BODOH. KALO YEPUN NAK KIPAS UMNO TU, KASILA TETAMU YG ELOK SIKIT. NI TETAMU YG DEPAN BERTUTUP LITUP, TP BELAKANG GONJENG ABIS. BODO PUNYA TV3 SUKU. GO TO HELL LA. AKU MIMPI TERBAKAR ABIS SRI PENTAS TU, NI MIMPI KENYATAAN TAU....HAWHAHWAHWAHA

    BalasPadam
  7. asal Anwar takut sgt dgn soalan ttg dato eskay??? asal sbut ja dato eskay.."soalan lain, soalan lain..."

    Najib, Rahim Thambie Chik bleh plak dia condem...

    1 lg... suruh sumpah x mo, suruh wat ujian pengesan pembohongan pon x mo...(cadangan puak Erdogan PAS - Husam Musa)

    Abis apa yg dia maw?? QAZAF???

    Iya lah kan...dlm undang2 Islam kena ad 4 saksi, dh terang2 dlm vid tuh x dk 4 saksi..sok klu btol dlm vid tu Anwar, selamat lah dia...

    Masa ni boleh plak DS Anwar Ibrahim sumpah guna nama Allah...http://youtu.be/hoWEsygXuO0

    Nampak sgt penipu!!! PKR=Pemimpin Kencing Rakyat

    BalasPadam
  8. Bdk tu x sedar lagi dr lena...

    BalasPadam
  9. Hamba Allah Yg Kerdil25 Ogos 2012 3:04 PG

    Kalu pmpuan ni ckp btol cmne?? Maknenye owg2 yg duk mnyalak mcm anjing ni la lembunye..org2 tua ckp, Klu jpe dgn org bdoh wat diam jela, bia org2 bdoh duk kutuk2, keji2 mcm pngikut2 TGNA kat cnie..

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...