Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 5 Mei 2011

Hot : Polis ugut peguam!

Arhh sudahlah perangai polis neh. Nak ugut-ugut orang pula. Apa kena dengan perangai sesetengah polis neh? Korang neh tak sedar ke yang korang tue polis? Faham tak polis? Dah nama POLIS tue berakhlak dan bersikaplah macam POLIS. Janganlah menjejaskan nama baik POLIS. Janganlah menyusahkan seluruh PDRM. Ada banyak polis yang baik di malaysia.

Tapi polis yang perangai jahat neh menyusahkan nama baik polis yang jahat. Dan kalau polis yang jahat neh masih wujud lagi di pdrm macam mana orang nak respect pdrm itu sendiri? Macam mana? Dah tahu polis tue manusia macam aku, macam ko, macam kita semua maka normal lah wujud polis-polis jahat dalam pdrm. Sebab manusia mana ada yang maksum. Dah tue, apa lagi kasi fire lah polis yang buat perangai dalam pdrm. Jangan simpan. Jangan mengheret seluruh team pdrm pula. Jangan menyusahkan polis2 yang baik pula.

Dan kepada pencinta-cinta polis semalaysia. Tolonglah yerk, fahamkan ayat aku betul2. Aku faham korang sayang polis. Tapi tolong lah yerk jangan menyemak kat blog aku dengan menulis begini ;

kalau rumah ko masuk pencuri... sapa ko cari? Polis juga kan?
kalau ko accident sapa ko cari?polis gak kan.. jadi hargailah polis..

KEPALA HOTAK KAU, BANGANG NAK MAMPOS! DAH LAH BANGANG, BEBAL PULA TUE.. pssttt.. puad umno neh bukan bahasa kesat yer. Neh bahasa marah. Sekian terima kaseyyy..

Memanglah der.. aku cari polis der. Tapi aku rasa aku kutuk polis jahat je der.. yang ko terasa sangat kenapa der? Yang ko bela sangat polis2 yang jahat kenapa der? Ko polis yang jahat ke der? Ko tak nampak ke der aku tulis perkataan jahat tue der? Ko tak perasan ke der yang aku cuma mention untuk polis yang jahat je der? Apa? Tak nampak? Okey.. pergilah mampos. Heh.

Video kat bawah neh rentetan dari kisah remaja yang ditahan dibawah ordinan darurat. Korang sila tengok post ini untuk fahami kisah ini dengan detail. Peguam yang membela remaja tersebut telah diugut. Ugutan berbunyik seperti ini :

"Jangan sampai jadi macam sprm"

Aik.. jadi betul lah tanggapan kami selama neh. Sprm bunuh orang. Aik sabar dulu.  Bukan aku tuduh der. Salahkan pegawai polis yang mengugut tue. Kenapa dia nak cakap jangan jadi macam sprm pula? So persepsi masyarakat tak silap lah selama neh. Sarbani dan teoh beng hock adalah bukti fizikal kepada punca persepsi kami. Harap maklum.



Ameno : Wow.. poliss yang jahat.. plisss.. janganlah cetuskan kekacauan di negara neh..

Share this

0 Comment to " Hot : Polis ugut peguam! "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...