Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 5 Mei 2011

Eskay : [video] Saya tidak tuduh DSAI berzina !

Eskay dah buat pengakuan neh. Perghh bukan sebarang punya pengakuan beb. Aku petik dari utusan beb. So pada sesiapa yang taknak percayakan aku leh baca sendiri apa yang si eskay neh cakap beb ;


Arhh sudah. Kalau diperhatikan sumpah laknat dia..

"A'uzubillahi minal syaitanirrajim.Bismillah irahmanirrahim. (Mengucap 3 kali). Pada hari ini, 29 April 2011, dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, saya Shazryl Eskay Abdullah berikrar dan bersumpah seperti berikut: A'uzubillahi minal syaitanirrajim, wallahi, wabillahi, watallahi, aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011. Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut. Sekiranya aku melakukan fitnah, maka Allah akan melaknat akanku."

Arhhh aku pening. Jap2. Aku nak huraikan pemikiran aku terlebih dahulu.

1. Dalam video itu cuma ada eskay dan anwar ibrahim. Ikut kata eskay lah kan.

2. Then eskay bersumpah dsai ialah pelaku dalam video terbabit.

3. Ada dua kemungkinan bila eskay menyebut pelaku dalam video iaitu ;

- watak lelaki yang mundar mandir berbaju lengkap ialah dsai 

ataupun

- watak lelaki yang berbaju tidak lengkap itu ialah dsai.

4. Sekarang eskay cakap dia tak tuduh dsai berzina.

5. Ini bermaksud kemungkinan besar lelaki yang berbaju lengkap itu adalah dsai berdasarkan kepada sumpahan eskay sendiri. Sebab eskay nafikan bahawa dia tuduh dsai berzina. Maka siapakah lelaki yang berzina itu pula?

6. Sebab eskay cakap cuma dia dan dsai je dalam video terbabit.

7. Eskay sendiri kata dia tak tuduh dsai berzina.

8. Jadi adakah dia mengaku dia sendiri yang berzina? Urmm pelik. Ini ke rahsia besar yang eskay janji nak dedahkan? Ikut jam aku.. belum pun masuk minggu depan lagi. Heh.




Jika video ini bermasalah untuk load sila klik sini.

Nota : Perhatikan pengakuan eskay pada minit ke 2:13 "saya tidak tuduh dsai berzina"

Ameno : arhh sudah ada yang dimakan sumpah neh karang.. kah kah kah

Share this

14 Responses to " Eskay : [video] Saya tidak tuduh DSAI berzina ! "

  1. gila...gila sungguh. mula2 tuduh dsai berzina, pastu xnak mengaku tuduh, lepas ni xnak mengaku bersumpah lak ke?

    BalasPadam
  2. kan da dimakan sumpah, ckp da mula belit2, takut lps ni ckp ngan tembuk lak,

    BalasPadam
  3. memang la dia cakap dia tak tuduh sebab dia tuduh masih dalam kategori syak wasngka.dia sudah pasti .so ayat dia patut cakap selepas ayat dia tidah menuduh adalah,saya sahkan anwar meliwat sebab saya ada di kejadian.x gitu si penulis blog?sorry guna tanpa nama sebab malas nak login email

    BalasPadam
  4. Nestlo Pening5 Mei 2011 2:57 PTG

    aku rasa betol la ckp eskay tue..ye la dia bersumpah lakhnat yg dia dan DSAI ada dlm video tue..bukannya dia bersumpah lakhnat yg DSAI lakukan zina..

    2 perkara berbeza..secara tak langsung, sumpah dia adalah sumpah belit dimana, kenyataan yg diberi seolah olah selari dgn kenyataan tuduhan bahawa pelaku seks itu ialah DSAI..

    sebagai contoh dia mengaku sumpah dia & si polan berada disitu sewaktu kecurian berlaku..tapi tak bermaksud dia menjadi saksi bahawa si polan mencuri pada waktu kecurian tersebut berlaku..boleh jadi dia dgr ckp2 org, barangkali org suruh dia ckp belit2 seolah-olah tertuduh mmg melakukan perkara tersebut..

    mmg selama nie wartawan saja yg membuat andaian dari kenyataan belit2 eskay bahawa mmg DSAI adalah pelaku zina tersebut..patutnya wartawan yg patut dihentam kerana menokok nambah fitnah nie..

    **wartawan patut disula ker??**

    BalasPadam
  5. nestlo,

    dalam sumpah laknat dia kata bahawa dia dan Anwar dalam video tu dan dia kata lagi Anwar la pelaku dalam video tu. G tgk video dia sumpah laknat sebelum ko komen lagi

    BalasPadam
  6. Dalam sumpah laknat dia kata ni

    "A'uzubillahi minal syaitanirrajim.Bismillah irahmanirrahim. (Mengucap 3 kali). Pada hari ini, 29 April 2011, dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, saya Shazryl Eskay Abdullah berikrar dan bersumpah seperti berikut: A'uzubillahi minal syaitanirrajim, wallahi, wabillahi, watallahi, aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011. Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut. Sekiranya aku melakukan fitnah, maka Allah akan melaknat akanku."

    BalasPadam
  7. sbenanye aku berpikiran yg same. sbb muke downk pun lebey kurang. possibilities die, eskay la kot. aahahaha

    BalasPadam
  8. astaghfirullahalazim...
    apa nak jadi daa zaman sekarang ni. belit2 statement dibuatnya. weh nampak sangat ko menipu la eskay! cakap cam keling

    BalasPadam
  9. pengikut pak nuar jangan bising2, suruh pak nuar bersumpah kalau benar... kalau betul saiful bukhari xdimakan sumpah pun..

    pak nuar: MEMANG AKU PON!

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...