Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 5 Mei 2011

Rahimi Osman : Anwar mulut berbau.

Korang tengok sendiri pengakuan rahimi osman kat bawah neh.. sambil2 tue perhatikan juga baju yang dia pakai tue.. kah kah kah


Dan ini pula tuduhan rahimi osman terhadap harta-harta dsai di luar negara. Betul atau tidak, aku taktahu. Nak tunggu penjelasan dsai.. Tapi jangan lupa perhatikan juga baju yang dia pakai dalam video neh.. kah kah kah


Ameno : Aku rasa rahimi kalau buka mulut je berduit.. heheheh.. lagi dasat.

Share this

5 Responses to " Rahimi Osman : Anwar mulut berbau. "

  1. kalau ye pun tukar la baju dulu weh!!
    hahahah..

    BalasPadam
  2. perghhh..besonyee BN!!! kenapala ko tak berbunyi dari dulu??

    BalasPadam
  3. Anwar Ialah Dewa (x pernah salah)5 Mei 2011 5:13 PTG

    suruh lah Raja Sama-Menyaman (Anwar Ibrahim) tu saman Rahimi Osman ni klu x btol...kah kah kah...

    BalasPadam
  4. Beritahu sajalah Rahimi Othman.
    Kalau harta tapi halal oklah.
    Kalau setakat beritahu DSAI ada harta sesiapa pun boleh cakap.

    3 Bahagian Sabar

    Berdakwah tapi jadi ahli Neraka?

    BalasPadam
  5. Anwar Ialah Dewa (x pernah sal6 Mei 2011 10:18 PTG

    suruh lah Raja Sama-Menyaman (Anwar Ibrahim) tu saman Rahimi Osman ni klu x btol...kah kah kah...

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...